Αξιοποίηση εικονικών κόσμων στην εξΑΕ
- Πλεονεκτήματα της χρήσης εικονικών κόσμων στην εκπαίδευση https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin.php?page=h5p&task=show&id=16951
- Μέθοδοι διδασκαλίας με τη χρήση εικονικών κόσμων (π.χ. δημιουργία εικονικών τάξεων, διαδραστικές δραστηριότητες)
- Εργαλεία και πλατφόρμες για τη δημιουργία και διαχείριση εικονικών κόσμων
- Παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων που αξιοποιούν εικονικούς κόσμους.
- Οδηγός περαιτέρω μελέτης:
Εκπαιδευτικά Άρθρα για Εικονικούς Κόσμους: https://klouvatos.mysch.gr/2015_16/TZIMOPOYLOS_KLOUVATOS__VOSINAKIS_PAPER.pdf, https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/inoek/article/view/1552
Βιβλίο για τη Χρήση Εικονικών Κόσμων στην Εκπαίδευση: https://repository.kallipos.gr/handle/11419/3187
Εργαλεία για Δημιουργία Εικονικών Κόσμων: https://unity.com, https://www.unrealengine.com/en-US, https://www.sketchup.com/en, https://www.cospaces.io, https://www.tinkercad.com/
Εκπαιδευτικά Σενάρια για Εικονικούς Κόσμους:https://virtualfieldtrips.org, https://www.opencolleges.edu.au/blogs/articles/10-ways-virtual-reality-is-already-being-used-in-education, https://iste.org/blog/explore-these-virtual-worlds-for-learning, https://www.teachthought.com/the-future-of-learning/virtual-worlds/
Πλατφόρμες Εικονικών Κόσμων: https://secondlife.com, https://education.minecraft.net, http://opensimulator.org, https://hello.vrchat.com, https://artsandculture.google.com/project/expeditions, https://www.classvr.com/