Αξιοποίηση εικονικών κόσμων στην εξΑΕ

  • Πλεονεκτήματα της χρήσης εικονικών κόσμων στην εκπαίδευση            https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin.php?page=h5p&task=show&id=16951
  • Μέθοδοι διδασκαλίας με τη χρήση εικονικών κόσμων (π.χ. δημιουργία εικονικών τάξεων, διαδραστικές δραστηριότητες)
  • Εργαλεία και πλατφόρμες για τη δημιουργία και διαχείριση εικονικών κόσμων
  •  Παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων που αξιοποιούν εικονικούς κόσμους.

 

  • Οδηγός περαιτέρω μελέτης:

Εκπαιδευτικά Άρθρα για Εικονικούς Κόσμους:  https://klouvatos.mysch.gr/2015_16/TZIMOPOYLOS_KLOUVATOS__VOSINAKIS_PAPER.pdf,   https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/inoek/article/view/1552

Βιβλίο για τη Χρήση Εικονικών Κόσμων στην Εκπαίδευση: https://repository.kallipos.gr/handle/11419/3187

Εργαλεία για Δημιουργία Εικονικών Κόσμων: https://unity.com, https://www.unrealengine.com/en-UShttps://www.sketchup.com/enhttps://www.cospaces.io, https://www.tinkercad.com/

Εκπαιδευτικά Σενάρια για Εικονικούς Κόσμους:https://virtualfieldtrips.org, https://www.opencolleges.edu.au/blogs/articles/10-ways-virtual-reality-is-already-being-used-in-education,                                                                                                                      https://iste.org/blog/explore-these-virtual-worlds-for-learning, https://www.teachthought.com/the-future-of-learning/virtual-worlds/

Πλατφόρμες Εικονικών Κόσμων:  https://secondlife.com,  https://education.minecraft.net, http://opensimulator.org, https://hello.vrchat.com, https://artsandculture.google.com/project/expeditions,                                                                   https://www.classvr.com/