Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης
Για επιπλέον μελέτη μπορείτε να διαβάσετε τα παρακάτω:
Αποστόλου, Ε. (2012). Η Αξιοποίηση των 3DΕικονικών Κόσμων στην Εκπαίδευση. Μεταπτυχιακή εργασία, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
https://ikee.lib.auth.gr/record/129153
Λόγαρη, Α. (2017). Παιχνιδοκεντρική Μάθηση: Εργαλεία και Εφαρμογές. Πτυχιακή εργασία. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
https://ikee.lib.auth.gr/record/295152
Πάντσιος, Ε.-Α. (2019). Ενσωμάτωση Παιχνιδοκεντρικών Δραστηριοτήτων σε Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης. Πτυχιακή Εργασία. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
https://ikee.lib.auth.gr/record/303645
Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο:
Της Αγγελικής Παπαδαντωνάκη, όπου περιγράφεται η παιχνιδοκεντρική μάθηση.
Του Γιάννη Σουδία σχετικά με τη δημιουργία μιας ψηφιακής αφήγησης στο Sway.