Οδηγός περαιτέρω μελέτης

Η εικόνα σχεδιάστηκε στο canva

Σύμμαχος σου στη μελέτη σου και στην περαιτέρω πληροφόρηση σε θέματα που πλαισιώνουν τη Παιχνδιοκεντρική Μάθηση, τη παιγνιδοποίηση και τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν οι εξής πηγές:

  • Δημητριάδης, Σ. (2015). Παιχνιδοκεντρική Μάθηση [Κεφάλαιο]. Στο Δημητριάδης, Σ. 2015. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/3405

 

 

  • Γρηγοράκη, Μ., Περάκη, Φ., & Πολίτη, Α. (2013). Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού σε σχέση με τη μαθησιακή του αποτελεσματικότητα: η περίπτωση του
    διαδικτυακού παιχνιδιού GREPOLIS κι η παιδαγωγική του ένταξη για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στη Δ΄ Δημοτικού. Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ.). Πρακτικά 7ου Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
    «Μεθοδολογίες Μάθησης». Τόμος 6, Μέρος Β (σσ. 55-64). https://doi.org/10.12681/icodl.592

 

  • Ιορδανίδου, Σ., & Λούφη, Μ. (2019). Σχεδιασμός & Αξιολόγηση μαθήματος ψηφιακού
    παιχνιδιού στο συνεργατικό περιβάλλον του Edmodo. Στο A. Lionarakis, E.
    Manousou, V. Ioakimidou, M. Niari, A. Angeli, K. Sfakiotaki & V. Koutzeklidou (Επιμ.). Πρακτικά. 10ο Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Αθήνα, 22-24 Νοεμβρίου 2019. Διαμορφώνοντας από Κοινού το Μέλλον
    της Εκπαίδευσης. Τόμος 1, Μέρος Β. (σσ. 43-50). https://doi.org/10.12681/icodl.2302

 

  • Τζήλου, Γ., & Παπαδημητρίου, Σ. (2019). Η διδακτική των Μαθηματικών μέσω της
    Τέχνης με την Αξιοποίηση Ψηφιακών Τεχνολογιών: Μία Έρευνα-Δράση στο
    πεδίο της Συμπληρωματικής Σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Ανοικτή
    Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και
    την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 15(1), 136-159.https://doi.org/10.12681/jode.19823

 

  • Φωκίδης, Ε., & Παχίδης, Γ. (2017). Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και
    μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 13(2), 77-96.doi: 10.12681/jode.14061

 

  • Chen, M. Y., & Tang, J. T. (2022). Developing a digital game for excel skills learning
    in higher education-a comparative study analyzing differences in learning between digital games and textbook learning. Education and Information Technologies. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11335-7

 

  • Prensky, M. (2001). Digital Game-Based Learning. New York: McGraw Hill.

Leave a Reply