Μελέτες περίπτωσης

ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να διαβάσετε ορισμένες μελέτες περίπτωσης για τους Εικονικούς Κόσμους:

Baker, S. C., Wentz, R. K., & Woods, M. M. (2009). Using Virtual Worlds in Education: Second Life® as an Educational Tool. Teaching of Psychology, 36(1), σ. 59–64.

DOI: 10.1080/00986280802529079

Η έρευνα αναλύει τη χρήση της πλατφόρμας Second Life ως εκπαιδευτικού εργαλείου.

Dickey, M. (2005). Three-dimensional Virtual Worlds and Distance Learning: Two Case Studies of Active Worlds as a Medium for Distance Education. British Journal of Educational Technology, 36(3), σ. 439-451.

DOI: 10.1111/j.1467-8535.2005.00477.x

Δύο μελέτες περίπτωσης στη πλατφόρμα Active Worlds.

 Kaddoura, S., & Al Husseiny, F. (2023). The Rising Trend of Metaverse in Education: Challenges, Opportunities, and Ethical Considerations. PeerJ Computer Science, 9(3).

DOI: 10.7717/peerj-cs.1252

Μελέτη περίπτωσης για τον νέο Εικονικό Κόσμο της εταιρείας Meta, το Metaverse.

Stendal, K., & Balandin, S. (2015). Virtual Worlds for People with Autism Spectrum Disorder: A Case Study in Second Life. Disability and Rehabilitation, 37(17), σ. 1-8.

DOI:10.3109/09638288.2015.1052577

Μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης Second Life για άτομα με Αυτισμό.

ΦΟΡΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Αφού ολοκληρώσετε τη μελέτη της ενότητας, απαντήστε στα ερωτήματα της παρακάτω φόρμας αυτοαξιολόγησης:Αντιγράψτε και επικολλήστε το σύνδεσμο στη μπάρα αναζήτησης.

https://forms.gle/4SVwWgxoWfLuGwUQ9

Με τη συμπλήρωση της φόρμας έχετε ολοκληρώσει την επιμόρφωση. Έχετε τη δυνατότητα να επαναλάβετε όποιο στάδιο επιθυμείτε, σύμφωνα με τυχόν αδυναμίες και ενδιαφέροντα που εντοπίσατε.

ΟΔΗΓΟΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗΣ:

Εάν επιθυμείτε να γνωρίσετε περισσότερες πτυχές του γνωστικού αντικειμένου, μπορείτε επιπλέον να μελετήσετε τα παρακάτω κείμενα:

Battal, A., & Taşdelen, A. (2023). The Use of Virtual Worlds in the Field of Education: A Bibliometric Study. Participatory Educational Research, 10(1), σ. 408-423.

DOI: 10.17275/per.23.22.10.1

Η έρευνα αποτελεί μία βιβλιομετρική στατιστική ανάλυση της χρήσης των Εικονικών Κόσμων στην εκπαίδευση.

Dung, D. T. H. (2020). The Advantages and Disadvantages of Virtual Learning. IOSR-Journal of Research and Method in Education, 10(3), σ. 45-48.

10.9790/7388-1003054548

Σε αυτό το κείμενο παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα-δυσκολίες  της εικονικής μάθησης σε γενικό επίπεδο.

Krassmann, A. L., Nunes, F. B., Flach, J. M., Tarouco, L. M. R., & Bercht, M. (2020).  Framework to Prepare the Application of Virtual Worlds in Distance Education in Developing Countries. Universal Access in the Information Society, 20(3), σ. 451-463.

Ενδιαφέρουσα μελέτη για την εφαρμογή των Εικονικών Κόσμων στις αναπτυσσόμενες χώρες.

Vázquez, J. A. C., Ledesma, E. F. R, & Báez, L. C. (2022). Virtual Worlds in Distance Learning. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 11(2), σ. 907-916.

DOI: 10.11591/ijere.v11i2.21752

Μία πρόσφατη μελέτη για τους Εικονικούς Κόσμους στην εξΑΕ.

Bασιλείου, Β. Ν. & Παρασκευά, Φ. (2010). Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών σε 3D εικονικό περιβάλλον εκπαίδευσης. Στο 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας: Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην Εκπαίδευση, 23-25 Απριλίου 2010, Βέροια & Νάουσα (σ. 1430-1443).

http://www.ekped.gr/praktika10/gen/128.pdf (Ανακτήθηκε 15 Ιουνίου 2024)

Ελληνόγλωσση έρευνα για την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών στους Εικονικούς Κόσμους.

Σημειώνεται ότι όλα τα κείμενα είναι δημοσιευμένα και διαθέσιμα στο διαδίκτυο.