Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης

Η εικόνα ανακτήθηκε από https://blog.originlearning.com/the-strategic-advantage-of-gamification-for-product-training/

Οδηγός περαιτέρω μελέτης:

- ΕΚΟΜΕ, (2021). Εκπαιδευτικός Οδηγός για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα ... παιχνίδι! Επιμέλεια: Σ.Κυμιωνής – Δ.Λαμπαδά  https://www.ekome.media/wpcontent/uploads/EKOME_GAMESCOMP_GUIDE_19_04_2021.pdf?fbclid=IwAR

- Knewton (2012). The Gamification of Education. Ανακτήθηκε στις 24 Ιανουαρίου 2024 από https://elearninginfographics.com/gamification-of-educationinfographic/

- Σοφός, Α., Κώστας, Α., Παράσχου, Β. 2015. Νέες Τάσεις και Προοπτικές στην Διαδικτυακή Εκπαίδευση. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο A.Σοφός, Α.Κώστας, & B. Παράσχου 2015. Online εξ αποστάσεως εκπαίδευση. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Kεφ 6. Σελ.222-226. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/187

- Ταψής, Ν. (2012). Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: η χρήση εικονικών κόσμων στην ηλεκτρονική μάθηση (Διδακτορική Διατριβή). Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος. https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/29103

- Τουλουπούλου,  Α.  (2009). Game Based Learning Παιχνιδοκεντρική Μάθηση- Trivial Game για την Τεχνολογία Λογισμικού (σελ. 13-17). ΑΠΘ. https://ikee.lib.auth.gr/record/114366/files/ptuxiaki.pdf

 

Leave a Reply