Εργαλεία προσβασιμότητας

Καθημερινά χρησιμοποιούμε διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. Αυτό που δείχνει αυτονόητο για κάποιους είναι μια καθημερινή πρόκληση για άλλους, την οποία πρέπει να αντιμετωπίσει η προσβασιμότητα. Η προσβασιμότητα αφορά τη σχεδίαση και ανάπτυξη περιεχομένου μαθημάτων έτσι ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιούν αποτελεσματικά περισσότεροι άνθρωποι, σε περισσότερες περιστάσεις ή πλαίσια χρήσης . […]

Οδηγός περαιτέρω μελέτης

Υπερσύνδεσμοι για περαιτέρω μελέτη: https://blog.mindresearch.org/blog/game-based-learning-vs-gamification Marvel, M. D. (2017). Player characteristics and games: Findings and implications for distance learning. Journal of Educational Technology Systems, 46(2), 215-238. doi: https://doi.org/10.1177/0047239517723138 Lozarito, K. K. S., Segumpan, M., & Vivienne, J. (2022). Effectiveness of digital games in students’ vocabulary. International Journal of English Language Teaching, 10(3), 8-14. Ανακτήθηκε 2 […]

Φόρμα αξιολόγησης των γνώσεων/δεξιοτήτων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών φιλολόγων ΠΕ02 που απέκτησαν στην επιμόρφωση για την παιχνιδοκεντρική μάθηση

Στο link που ακολουθεί μπορείτε να αξιολογήσετε  τις γνώσεις/δεξιότητες που προσεγγίσατε οι εκπαιδευόμενοι κατά την επιμόρφωση:   https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc6AmUYHuF-aF8VR_cosr3qM6SfFduYVJ__L2lqy1CarH3U8w/viewform?usp=sharing    

Διαδραστικό παιχνίδι

Αφού διαβάσετε το απόσπασμα που ακολουθεί από τη Διπλωματική εργασία της Γιαννακοπούλου Εμμανουέλας “Η αξιοποίηση του game-based learning, των τεχνολογιών virtual και augmented reality και άλλων ΤΠΕ στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων: η οπτική των εκπαιδευτικών”, που εκπονήθηκε στο  Πανεπιστήμιο πειραιώς της Πάτρας (Ιούνιος, 2023) μπορείτε να παίξετε στο διαδραστικό παιχνίδι σύμφωνα με τις πληροφορίες που […]

Μια ψηφιακή αφήγηση για τα οφέλη της παιχνιδοκεντρικής μάθησης

Μία ιστορία για τα οφέλη της παιχνιδοκεντρικής μάθησης και την ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία     https://www.canva.com/design/DAF6u7cWC3w/CgbAuP3mmjjwSTquLvMpHg/watch?utm_content=DAF6u7cWC3w&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

Σκοπός δημιουργίας του ιστολογίου και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Σκοπός της δημιουργίας του ιστολογίου «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» που ακολουθεί είναι ο προσδιορισμός των νέων τάσεων στην εκπαίδευση με τις αντιπροσωπευτικές έννοιες της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης, καθώς και της συμβολής της στο πλαίσιο εκπαιδευτικής υποστήριξης του διδακτικής προσέγγισης μαθημάτων και προγραμμάτων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ).     Μαθησιακά αποτελέσματα Αφού ολοκληρώσετε την περιδιάβαση και την προσεκτική μελέτη […]

Πρωτότυπο διαδραστικό βίντεο

  https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=8077 Βιβλιογραφικές αναφορές Gee, J. P., & Hayes, E. R. (2011). Language and learning in the digital age. Λονδίνο: Routledge.

Πρωτότυπο βίντεο

Βιβλιογραφικές αναφορές Αγγελίδου, Χ. (2022). “EuroBingo”: Μια διδακτική πρόταση ενοτήτων της Γεωγραφίας Β’ Γυμνασίου στις ειδικές συνθήκες του Covid19. Στο Α.   Λιοναράκης (Επιμ.). Πρακτικά. 11ο Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Εμπειρίες, Προκλήσεις, Προοπτικές. 26- 28 Νοεμβρίου2021. Τόμος 11, Αριθμός 8Β (σσ. 128-133). doi: https://doi.org/10.12681/icodl.3437 Γρηγοράκη, Μ., Περάκη, Φ., & Πολίτη, Α. (2013). […]