Βιβλιογραφικές αναφορές
Αγγελίδου, Χ. (2022). “EuroBingo”: Μια διδακτική πρόταση ενοτήτων της Γεωγραφίας Β’ Γυμνασίου στις ειδικές συνθήκες του Covid19. Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ.). Πρακτικά. 11ο Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Εμπειρίες, Προκλήσεις, Προοπτικές. 26- 28 Νοεμβρίου2021. Τόμος 11, Αριθμός 8Β (σσ. 128-133). doi: https://doi.org/10.12681/icodl.3437
Γρηγοράκη, Μ., Περάκη, Φ., & Πολίτη, Α. (2013). Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού σε σχέση με τη μαθησιακή του αποτελεσματικότητα: η περίπτωση του διαδικτυακού παιχνιδιού GREPOLIS κι η παιδαγωγική του ένταξη για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στη Δ΄ Δημοτικού. Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ.). Πρακτικά 7ου Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση «Μεθοδολογίες Μάθησης». Τόμος 6, Μέρος Β (σσ. 55-64). doi:https://doi.org/10.12681/icodl.592
Chen, M. Y., & Tang, J. T. (2022). Developing a digital game for excel skills learning in higher education-a comparative study analyzing differences in learning between digital games and textbook learning. Education and Information Technologies. doi: https://doi.org/10.1007/s10639-022-11335-7
Lozarito, K. K. S., Segumpan, M., & Vivienne, J. (2022). Effectiveness of digital games
in students' vocabulary. International Journal of English Language Teaching, 10(3), 8-14. Ανακτήθηκε 24 Ιανουαρίου, 2024, από https://tudr.org/id/eprint/83/
Marvel, M. D. (2017). Player characteristics and games: Findings and implications for distance learning. Journal of Educational Technology Systems, 46(2), 215-238. doi: https://doi.org/10.1177/0047239517723138
Φωκίδης, Ε., & Παχίδης, Γ. (2017). Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 13(2), 77-96. doi: 10.12681/jode.14061
Ενδιαφέρον