Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης

Επιπλέον, μπορείτε να δείτε...


Nisbet, J. (2023, July,2023). Game-Based Learning: Pros, Cons & Implementation Tips for Educators. Prodigy. https://www.prodigygame.com/main-en/blog/game-based-learning/

Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. (n.d.). Gamification and Game-based Learning – Παιχνιδοποίηση και Μάθηση Βασισμένη στο Παιχνίδι. https://ctl.uom.gr/guides/gamification-and-game-based-learning/

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ... ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

ΕΚΟΜΕ, (2021). Εκπαιδευτικός Οδηγός για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα… παιχνίδι! Επιμέλεια: Σ.Κυμιωνής- Δ.Λαμπαδά

Φωκίδης, Ε. & Παχίδης, Γ. (2017, Δεκέμβριος 27). Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα. Open Education -The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 13, (77-96) https://doi.org/10.12681/jode.14061

Γρηγοράκη, Μ., Περάκη, Φ. & Πολίτη, Α. (2013, Νοέμβριος 8-10). Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού σε σχέση με τη μαθησιακή του αποτελεσματικότητα: η περίπτωση του διαδικτυακού παιχνιδιού GREPOLIS κι η παιδαγωγική του ένταξη για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στη Δ΄ Δημοτικού [πρακτικά συνεδρίου]. 7ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Αθήνα. https://doi.org/10.12681/icodl.592