Δημητριάδης, Σ. (2015). Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό [Προπτυχιακό εγχειρίδιο].
Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. http://hdl.handle.net/11419/3397
Καραγιάννη, Μ. (2020). Αξιολόγηση δυνατοτήτων δημιουργίας εκπαιδευτικών εφαρμογών και περιεχομένου σε σύγχρονους online εικονικούς κόσμους.
Μανωλτζάς, Μ., & Μητρούδης, Σ. (2021). Πολυαισθητηριακή θεωρία στη μάθηση (δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού που βασίζεται στην παραπάνω θεωρία) (Bachelor's thesis).
Κατσίμπελης, Α. (2020). Παιχνιδοποίηση (gamification) σε μικτή εξ αποστάσεως τάξη Gamification in mixed ability e-classroom.
Liu, Z.Y., Shaikh, Z. & Gazizova, F. (2020). Retracted Article: Using the Concept of Game-Based Learning in Education. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 15(14), 53-64. Kassel, Germany: International Journal of Emerging Technology in Learning. Retrieved February 1, 2024 from https://www.learntechlib.org/p/217589/.
Chang, C. Y., Chung, M. H., & Yang, J. C. (2022). Facilitating nursing students' skill training in distance education via online game-based learning with the watch-summarize-question approach during the COVID-19 pandemic: A quasi-experimental study. Nurse education today, 109, 105256.