Αυτή η φόρμα περιέχει πέντε ερωτήσεις σχετικά με τους εικονικούς κόσμους και τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις καλύπτουν διάφορες πτυχές της χρήσης ψηφιακών περιβαλλόντων, την εικονική πραγματικότητα (VR), και την επαυξημένη πραγματικότητα (AR).
- Τι είναι οι εικονικοί κόσμοι και πώς χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση; Επιλογές: Α) Ψυχαγωγικά περιβάλλοντα, Β) Εκπαιδευτικά ψηφιακά περιβάλλοντα, Γ) Φυσικά περιβάλλοντα για εκδρομές.
- Ποιο από τα παρακάτω είναι ένα πλεονέκτημα της χρήσης εικονικών κόσμων στην εκπαίδευση; Επιλογές: Α) Αύξηση απόσπασης προσοχής, Β) Αλληλεπιδραστικές μαθησιακές εμπειρίες, Γ) Δυσκολία χρήσης από μαθητές.
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ VR και AR; Επιλογές: Α) Πλήρως ψηφιακά vs ψηφιακά στοιχεία, Β) Οικονομία VR, Γ) Διασκέδαση AR.
- Ποια δραστηριότητα είναι παράδειγμα συνεργατικής μάθησης; Επιλογές: Α) Ατομική εργασία σε τεστ, Β) Ομαδικό project, Γ) Ακρόαση διάλεξης.
- Ποιο είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό της παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση; Επιλογές: Α) Κουίζ και βίντεο, Β) Πόντοι και πίνακες κατάταξης, Γ) Διδασκαλία μέσω βιβλίων και σημειώσεων.
Αυτές οι ερωτήσεις αποσκοπούν στην κατανόηση της επίδρασης και των πλεονεκτημάτων της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών και εικονικών κόσμων στην εκπαιδευτική διαδικασία.