Updated on February 1, 2024
Οδηγός περαιτέρω μελέτης
S. Savvani, A. Liapis, «A Participatory Approach to Redesigning Games for Educational Purposes», στο Liapis, A., Yannakakis, G.N., Gentile, M. και Ninaus, M. (επιμ.), Games and Learning Alliance. Proceedings of the 8th International Conference, GALA 2019, Athens, Greece, November 27-29, 2019. Springer, 2019, σελ. 13-23. https://www.stamatiasavvani.com/papers/a_participatory_approach_to_redesigning_games_for_educational_purposes.pdf
Game learn (nd). Eight examples that explain all you need to know about serious games and game-based learning. https://www.game-learn.com/all-you-need-to-know-serious-games-game-based-learning-examples/
Μ. Ε. Γαβριηλίδου, Αρχές Σχεδίασης Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών ,(πτυχιακή εργασία, 2008) http://ikee.lib.auth.gr/record/114472/files/ptuxiaki1.pdf
Στουραΐτης, Η. (nd). «Παίζοντας Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο: σημειώσεις για τον πόλεμο στα ψηφιακά παιχνίδια», Marginalia – Σημειώσεις στο περιθώριο, Τευχ.5.https://marginalia.gr/arthro/paizontas-deytero-pagkosmio-polemo-simeioseisgia-ton-polemo-sta-psifiaka-paichnidia/
GD4: A five-part game design framework https://www.youtube.com/watch?v=_7-22ByGBsQ&list=PLlLgW9U5TAqpf3ddxa-yxUBm6z0JPx4E1&index=7
Updated on January 31, 2024
Παιχνιδοκεντρική μάθηση
Μαθησιακά αποτελέσματα
Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- να αναγνωρίζουν την αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία
- να οργανώνουν και να σχεδιάζουν τα δικά τους εκπαιδευτικά παιχνίδια
- να χρησιμοποιούν παιχνίδια στην διδασκαλία τους
- να βελτιώσουν την ποιότητα της διδασκαλίας τους