Σας παρακαλούμε μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα ώστε να γνωρίζουμε κατά πόσο καταφέραμε να επιτύχουμε τους στόχους του σεμιναρίου.
Εργαλεία για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Σας παρακαλούμε μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα ώστε να γνωρίζουμε κατά πόσο καταφέραμε να επιτύχουμε τους στόχους του σεμιναρίου.
Εδώ μπορείτε να παρκολουθήσετε την περίπτωση ενός διαδραστικού βίντεο με θέμα το κεφάλαιο Ταλαντώσεις της Φυσικής της Γ Γυμνασίου
Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε μία Ψηφιακή Αφήγηση για τον Ηλεκτρισμό, η οποία δημιουργήθηκε με το εργαλείο Sway
Για να γίνει εφικτή η δημιουργία της, αφού ανοίξουμε το πρόγραμμα Sway επιλέγουμε: Start from a topic
Στην συνέχεια στο παράθυρο που ανοίγει επιλέγουμε το θέμα που μας ενδιαφέρει.
Το Sway θα μας δημιουργήσει ένα πρότυπο (προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στην Αγγλική Γλώσσα) το οποίο στη συνέχεια, θα προσαρμόσουμε στα μέτρα μας.
Στα παρκάτω link μπορείτε να συνδεθείτε με τα ψηφιακά υλικά που περιλαμβάνονται στην ύλη του σεμιναρίου.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να μετατρέπετε το κέιμενο σε ήχο.
Το παρακάτω εργαλείο θα σας επιτρέψει να εισάγετε υπότιτλους σε όλα τα βίντεο του σεμιναρίου.
Ας δούμε τώρα τι γνωρίζουμε ως εδώ. Επαναλάβετε το παρκάτω κουίζ μέχρι να πετύχετε το τέλειο. Τι σας δυσκόλεψε περισσότερο; Γράψτε στα σχόλια
Σας καλωσορίζουμε σε αυτό το επιμορφωτικό σεμινάριο με σκοπό την γνωριμία σας με τις βασικές αρχές και εφαρμογές της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης. Ευελπιστούμε μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να είστε σε θέση αλλά και νε επιθυμείτε να ετνάξετε κάποια από τα στοιχεία που θα σας παρουσιάσουμε στην διδασκαλία σας.
Μετά το τέλος του σεμιναρίου παρακαλώ μεταβείτε στην Φόρμα Αξιολόγησης
Προκειμένου να εμβαθύνετε στην έννοια της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης, προτείνεται να μελετηθούν οι παρακάτω πηγές:
Τα ψηφιακά παιχνίδια βρίσκονται εδώ και 3 δεκαετίες στην καθημερινότητα των εφήβων, κυρίως ως μέσο ψυχαγωγίας. Τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί ολόκληρες κοινότητες γύρω από τέτοιου είδους παιχνίδια, προσφέροντας έτσι νέες μορφές κοινωνικοποίησης. Αυτή την νέα μορφή επικοινωνίας επιχειρεί να αξιοποιήσει και ο εκπαιδευτικός κόσμος πλέον μέσο της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης. Σύμφωνα με τις πρώτες έρευνες που γίνονται σε αυτό το πεδίο, η μετάδοση της γνώσης μέσα από μια εφαρμογή παιχνιδιού μπορεί να είναι πολύ πιο αποδοτική από άλλες μορφές διδασκαλίας.
Στο τέλος αυτής της επιμόρφωσης θα πρέπει να μπορείτε να:
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε πρόσθετες πηγές για την Παιχνιδοκεντρική Μάθηση.