Καραγιάννη, Μ. (2020). Αξιολόγηση δυνατοτήτων δημιουργίας εκπαιδευτικών εφαρμογών και περιεχομένου σε σύγχρονους online εικονικούς κόσμους. Διπλωματική εργασία, Πανεπιστήμιο Αιγαίου. https://hellanicus.lib.aegean.gr/bitstream/handle/11610/21552/%ce%91%ce%be%ce%b9%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b7%20%ce%b4%cf%85%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%84%ce%ae%cf%84%cf%89%ce%bd%20%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b1%cf%82%20%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd%20%ce%b5%cf%86%ce%b1%cf%81%ce%bc%ce%bf%ce%b3%cf%8e%ce%bd.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Κατσιμέλης, Α. (2020). Παιχνιδοποίηση (gamification) σε μικτή εξ αποστάσεως τάξη Gamification in mixed ability e-classroom». Διπλωματική εργασία, Πάτρα. http://repository.library.teiwest.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/9256/%ce%94%ce%b9%cf%80%ce%bb%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%20%ce%95%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1%20%ce%9a%ce%91%ce%a4%ce%a3%ce%99%ce%9c%ce%a0%ce%95%ce%9b%ce%97%ce%a3_02122020.pdf?sequence=1&isAllowed
Μανώλτζας, Μ. & Μητρούδης, Σ. (2021). Πολυαισθητηριακή Θεωρία στη μάθηση (Δημιουρηία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού που βασίζεται στην παραπάνω θεωρία). Πτυχιακή εργασία, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. https://ir.lib.uth.gr/xmlui/bitstream/handle/11615/57108/23393.pdf?sequence=1
Πάχη, Ε.(2017). Το παιχνίδι ως εργαλείο μάθησης σε παιδιά με αυτισμό. Πτυχιακή εργασία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. https://dspace.uowm.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/773/%ce%a0%ce%91%ce%a7%ce%97%20%ce%95%ce%a5%ce%93%ce%95%ce%9d%ce%99%ce%91.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Carsten, B. (2014, October 9-10). Research and Training Center foy Culture and Computer Science. https://books.google.gr/books?hl=el&lr=&id=IedEBQAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA50&dq=gamification&ots=bHUlZV0l42&sig=egGg_e9C4pUR8LeRozA6W4sI4Bw&redir_esc=y#v=onepage&q=gamification&f=false