Ανατροφοδότηση και αξιολόγηση με βάση τα παιχνίδια

Η ανατροφοδότηση και η αξιολόγηση αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία  κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας.  Οι δυνατότητες των αναδυόμενων τεχνολογιών δημιουργούν μια νέα προοπτική μάθησης και διδασκαλίας, που απαιτεί εναλλακτικούς τρόπους  αξιολόγησης.

Πώς όμως  μπορεί να  διαπιστώνει ο βαθμός επίτευξης των προσδοκώμενων  μαθησιακών αποτελεσμάτων μέσα από ένα παιχνίδι; Πώς γνωρίζουμε αν οι μαθητές έχουν μάθει και ποιες δεξιότητες έχουν αναπτύξει;

  •   Ένα πολύ καλό βιβλίο που σας προτείνουμε να μελετήσετε είναι το ακόλουθο:

          Ifenthaler, D., Deniz Eseryel, Xun Ge, & Springerlink. (2012). Assessment in Game-Based Learning : Foundations, Innovations, and Perspectives. Springer New York.

Τον σύνδεσμο θα βρείτε εδώ: Assessment in Game-Based Learning

Αν θέλετε να εστιάσετε στα πιο βασικά σημεία σχετικά με την ανατροφοδότηση και την αξιολόγηση σας προτείνουμε να διαβάσετε:

  • Το κεφάλαιο 1 (σελ. 1-7) με τίτλο "Three Things Game Designers Need
    to Know About Assessment "  των Robert J. Mislevy , John T. Behrens , Kristen E. Dicerbo, Dennis C. Frezzo και Patti West
  • Το κεφάλαιο 3 (σελ. 29- 42)  με τίτλο "The Role of Construct Definition in the Creation
    of Formative Assessments in Game-Based Learning" του Brian R. Belland
  • Το κεφάλαιο 4 (σελ 43-58) με τίτλο "Games, Learning, and Assessment" των Valerie J. Shute και Fengfeng Ke.
  • Τις σελίδες 235-240 από το κεφάλαιο 13  με τίτλο " Innovative Assessment Technologies in Educational
    Games Designed for Young Students"  των Benö Csapó, András Lörincz, and Gyöngyvér Molnár

 

Ακολουθεί ένα σύντομο κουΐζ για να ελέγξετε τις γνώσεις σας στη συγκεκριμένη ενότητα:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply