Αγαπητοί Εκπαιδευτικοί,

Ακολουθεί βίντεο το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε με σκοπό να γνωρίσετε τις βασικές κατηγορίες εικονικών κόσμων και τις δυνατότητές τους στην εκπαίδευση.

Θα ενημερωθείτε για το πώς η Εικονική Πραγματικότητα (VR), η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR), η Μικτή Πραγματικότητα (MR), η Διευρυμένη Πραγματικότητα (XR) και οι Δικτυακοί Κόσμοι (Web-based Virtual Worlds) μπορούν να μεταμορφώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία, προσφέροντας νέες, καθηλωτικές εμπειρίες μάθησης που ενισχύουν την κατανόηση και την εμπλοκή των μαθητών.

Εισαγωγικό Βίντεο για τη Χρήση των Εικονικών Κόσμων στην Εκπαίδευση:

 

Σας ευχαριστούμε που παρακολουθήσατε το βίντεο!

Ελπίζουμε να σας ενθουσιάσαμε με τις δυνατότητες που προσφέρουν οι εικονικοί κόσμοι στην εκπαίδευση!

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες και παραδείγματα εφαρμογής.

 


Βασικές Τεχνολογίες και Ορισμοί

 Ακολουθεί περιγραφή των τεχνολογιών των εικονικών κόσμων, καθώς και σημαντικές πηγές για κάθε μία από αυτές τις τεχνολογίες. Αναλυτικά:

  1. Εικονική Πραγματικότητα (VR):Προσφέρει πλήρη εμβύθιση σε έναν ψηφιακό κόσμο, αποκόπτοντας τον χρήστη από το πραγματικό περιβάλλον. - Πηγή: Bölek, De Jong, & Henssen, 2021.
  2. Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR): Ενσωματώνει ψηφιακά στοιχεία στον πραγματικό κόσμο, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη με πρόσθετες πληροφορίες. - Πηγή: Kesim & Ozarslan, 2012.
  3. Μικτή Πραγματικότητα (MR): Συνδυάζει εικονικά και πραγματικά αντικείμενα, επιτρέποντας την αλληλεπίδραση μεταξύ τους σε πραγματικό χρόνο. - Πηγή: Grant & Mairn, 2020.
  4. Διευρυμένη Πραγματικότητα (XR): Αποτελεί έναν όρο-ομπρέλα που περιλαμβάνει τις VR, AR, MR και άλλες μορφές εικονικής αλληλεπίδρασης. - Πηγή: Boulay et al., 2009.

Το infographic που ακολουθεί, με τίτλο Εκπαιδευτική Χρήση Εικονικών Κόσμων παρουσιάζει τα Στατιστικά Στοιχεία για τις βασικές τεχνολογίες των εικονικών κόσμων και την Αποδοχή τους από τους Εκπαιδευτικούς, αναλύοντας τα Ποσοστά Χρήσης, Αποδοχής και Εφαρμογής των Εικονικών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση.

~*~

Βιβλιογραφικές Αναφορές Infographic:

Bölek, K. A., De Jong, G., & Henssen, D. (2021). The effectiveness of the use of augmented reality in anatomy education: a systematic review and meta-analysis. Scientific Reports, 11(1), 15292.

Boulay, R., Anderson, C., Parisky, A., & Campbell, C. (2009). Developing online training materials in molecular biology: Enhancing hands-on lab skills. Unpublished.

Kesim, M., & Ozarslan, Y. (2012). Augmented reality in education: Current technologies and the potential for education. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 47, 297-302.

Grant, C., & Mairn, C. (2020). 3D, virtual, augmented, extended, mixed reality, and extended content forms: The technology and the challenges. Information Services & Use, 40(3), 225-230.

Leave a Reply