Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης

 ΟΔΗΓΟΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗΣ 

Εκτός από το περιεχόμενο αυτής της ενότητας, σας προτείνουμε ακόμα να δείτε: 

  1. Την εργασία ενός δασκάλου και τους τρόπους που εφάρμοσε την παιχνιδοκεντρική μάθηση σε εξ αποστάσεως τάξη. 
  1. Δύο μελέτες για τους εικονικούς κόσμους από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, της κυρίας Καραγιάννη, και του κύριου Ταψή. 
  1. Την εφαρμογή του παιχνιδιού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  1. Μία παρουσίαση με τις βασικές αρχές της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης. 
  1. Τον ενημερωτικό κόμβο του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την Ασφάλεια στο διαδίκτυο 

  

Βιβλιογραφικές Αναφορές  

Κατσιμπέλης, Α. (2020). Παιχνιδοποίηση (gamification) σε μικτή εξ αποστάσεως τάξη Gamification in mixed ability e-classroom [Διπλωματική εργασία, Πανεπιστήμιο Πατρών]. Ιδρυματικό Κατατεθετήριο Τ.Ε.Ι Δυτικής Ελλλάδας. 

http://repository.library.teiwest.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/9256/%CE%94%CE%B9%CF%80%CE%BB%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%20%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%A3%CE%99%CE%9C%CE%A0%CE%95%CE%9B%CE%97%CE%A3_02122020.pdf?sequence=1&isAllowed=y 

Καραγιάννη, Μ. (2020). Αξιολόγηση δυνατοτήτων δημιουργίας εκπαιδευτικών εφαρμογών και περιεχομένου σε σύγχρονους online εικονικούς κόσμους [Διπλωματική εργασία, Πανεπιστήμιο Αιγαίου]. Ιδρυματικό Αποθετήριο HELLANICUS 

https://hellanicus.lib.aegean.gr/bitstream/handle/11610/21552/%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%84%CE%AE%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CF%8E%CE%BD.pdf?sequence=1&isAllowed=y 

Δρόσος, Δ. (2021). Η παιχνιδοποίηση στην υπηρεσία της μάθησης: Get exam-ready challenge - Τι δείχνουν τα αποτελέσματα παιχνιδοκεντρικού μαθησιακού πειράματος στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: ΟΠΑ NEWS, 39, 22. 

Ταψής, Ν. (2012).  Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: η χρήση εικονικών κόσμων στην ηλεκτρονική μάθηση [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Αιγαίου] ΕΚΤ 

https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/29103