Το θέμα της ψηφιακής αφήγησης είναι η «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» ή game based learning.
Ο σύνδεσμος με την ψηφιακή αφήγηση είναι ο: https://youtu.be/wVIkLHcqbgk
Για την δημιουργία των εικόνων χρησιμοποίησα τη ψηφιακό εφαρμογή Leonardo.ai
και περαιτέρω επεξεργασία έγινε από το Canva.
Σενάριο της ψηφιακής αφήγησης
Ξεκινάμε με το σήμα του πανεπιστημίου και τον τίτλο της εργασίας παίζει από πίσω στο background μουσική από το site www. Pixabay.com και ο τίτλος του τραγουδιού είναι «Story Tale music». Παράλληλα χρησιμοποίησα του υπότιτλους από κείμενο και ήχο από κείμενο. Οι εικόνες δείχνουν ένα παιδί μικρό διαβάζει βιβλίο και είναι χαρούμενο στο δωμάτιο του.
Επόμενη σκηνή το παιδί μεγάλωσε λίγο.
Μετά το παιδί μεγαλώνει λίγο σε ηλικία και διαβάζει σχολικό βιβλίο και αρχίζει να χάνει το αρχικό ενδιαφέρον στην έντυπη μάθηση.
Η επόμενη σκηνή δείχνει έναν υπολογιστή και στην οθόνη του ένα στιγμιότυπο από ένα παιχνίδι.
Επόμενη σκηνή είναι ένα παιδί αφοσιωμένο και χαρούμενο να παίζει το παιχνίδι, μετά ένα παιδί με πιο πάθος και να ακούει μουσική και να παίζει. Ακολούθως μια εικόνα με το παιχνίδι και τα βιβλία απέναντι. Επόμενη σκηνή το παιδί στο γραφείο του παίζει και διαβάζει, διαβάζει και παίζει. Τέλος δείχνω το παιδί να έχει αποφοιτήσει μέσα από μια μαθησιακή πορεία όπου συμπληρωματικά δοκίμασε τις ικανότητες του μέσα από την παιχνιδοκεντρική μάθηση.
Προσθήκη ήχου από κείμενο.
Ακολουθούν τα κείμενα που καταχώρησα για να διαβαστούν από το πρόγραμμα:
Κείμενο για Ήχο 1ο. «Τα παιδιά οξύνουν την φαντασία τους και βιώνουν πραγματικά ενθουσιώδη συναισθήματα, όταν πιάνουν στα χέρια τους ένα βιβλίο και κοιτάζουν τις εικόνες του. Μεγαλώνοντας εστιάζουν περισσότερο στο κείμενο και στις έννοιες που υποδηλώνονται μέσα σε αυτά.»
Κείμενο για Ήχο 2ο. «Τα σχολικά βιβλία έχουν βελτιώσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους αλλά στερούνται διάδρασης και καινοτομίας. Από την άλλη τα παιχνίδια στον υπολογιστή ή σε παιχνιδομηχανή εξυπηρετούν ακριβώς αυτό το σκοπό που φτιάχτηκαν. Όταν κάποιος παίζει με ένα παιχνίδι αφιερώνει χρόνο στην επίτευξη του στόχου, παθιάζεται και συμμετέχει ενεργά, θα έλεγε κανείς πολυαισθητηριακά.»
Κείμενο για Ήχο 3ο. «Ο συνδυασμός παιχνιδιού και πραγματικής δηλαδή κατά κάποιο τρόπο "σοβαρής" μάθησης θα ήταν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. Ενώνουμε λοιπόν τα θετικά στοιχεία του παιχνιδιού με το γνωστικό αντικείμενο ή τις δεξιότητες που επιθυμούμε και επιτυγχάνουμε τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.»