Κάθε μάθημα ο εκπαιδευτής μπορεί να το ενισχύσει με ένα ή περισσότερα παιχνίδια ώστε να καλύψει το μαθησιακό στόχο. Στο βίντεο που ακολουθεί παρουσιάζονται τα είδη επιτραπέζιων και ψηφιακών παιχνιδιών που μπορεί να δημιουργήσει και να οργανώσει ο εκπαιδευτής καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης των ψηφιακών παιχνιδιών.
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=8282
Πηγές : ΕΚΟΜΕ, (2021), Εκπαιδευτικός Οδηγός για το Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιου Το Μάθημα.... Παιχνίδι. Επιμ.: Σ. Κυμιωνής, Δ. Λαμπαδά
Λογάρη, Α., Ιωάννου, Μ (2017). Παιχνιδοκεντρική Μάθηση: Εργαλεία και εφαρμογές [Διπλωματική εργασία, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο]