ΟΔΗΓΟΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗΣ

Αν θέλετε να εμβαθύνετε περισσότερο στη Θεωρία της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης, προτείνουμε να δείτε τα παρακάτω:

1. Το Κεφάλαιο 2 (Θεωρητικό Υπόβαθρο) και το κεφάλαιο 4 (ένα παράδειγμα σχεδιασμού παιχνιδιού) από το:

Πάντσιος, Ε. Α. (2019). Ενσωμάτωση παιχνιδοκεντρικών δραστηριοτήτων σε πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). ΙΚΕΕ. Ενσωμάτωση παιχνιδοκεντρικών δραστηριοτήτων σε πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης - ΙΚΕΕ / Αριστοτελειο Πανεπιστημιο Θεσσαλονικης - Βιβλιοθήκη (auth.gr)

2. Τα υποκεφάλαια 2.2, 2.3 και 2.5 από το 

Καστανά, E. (2023). Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια: σχεδιασμός, αξιοποίηση και πλεονεκτήματα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση της Ελλάδας [Διδακτορική Διατριβή, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο]. Πάτρα. Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια: σχεδιασμός, αξιοποίηση και πλεονεκτήματα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση της Ελλάδας | Apothesis - Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (eap.gr)

3. Το Minecraft είναι ένα πολύ διαδεδομένο παιχνίδι σε παιδιά όλων των ηλικιών, ειδικότερα στις ηλικίες που απευθύνεστε εσείς. Παρακάτω δείτε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μαθησιακή διαδικασία:

Using Minecraft as an Educational Tool (youtube.com)

4. Μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης για τα οφέλη της δημιουργικότητας που αναπτύσσεται μέσω της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης στις νηπιακές ηλικίες:

Behnamnia, N., Kamsin, A., Ismail, M. A. B., & Hayati, A. (2020). The effective components of creativity in digital game-based learning among young children: A case study. Children and Youth Services Review116, 105227. The effective components of creativity in digital game-based learning among young children: A case study - ScienceDirect

5. Μία μελέτη περίπτωσης σε παιδιά Δημοτικού για το πώς επηρεάζει η Παιχνιδοκεντρική Μάθηση τα κίνητρα του για μάθηση και ακαδημαϊκή πρόοδο

Partovi, T., & Razavi, M. R. (2019). The effect of game-based learning on academic achievement motivation of elementary school students. Learning and Motivation68, 101592. The effect of game-based learning on academic achievement motivation of elementary school students - ScienceDirect

6. Ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο που δείχνει πως, όσο χρήσιμες και καινοτόμες κι αν είναι οι νέες τεχνολογίες, πάντα θα χρειάζεται η ανθρώπινη παρέμβαση για να προχωρήσουμε ένα βήμα παρακάτω: Brian Christian: How to get better at video games, according to babies | TED Talk 

7. Το κείμενο που αναφέρεται στην ψηφιακή αφήγηση

Kordaki, M. (2014). On the design of educational digital stories: the Ed-W model. Procedia-Social and Behavioral Sciences116, 1631-1635. On the Design of Educational Digital Stories: The Ed-W Model - ScienceDirect

Leave a Reply