Σας προτείνουμε να μελετήσετε αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα κείμενα, από τα οποία αντλήσαμε αρκετά από τα στοιχεία που αξιοποιήθηκαν στο πλαίσιο της επιμόρφωσης. για να μπορέσετε να μελετήσετε περαιτέρω την πολύ σημαντική συνεισφορά της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- ΕΚΟΜΕ, (2021). Εκπαιδευτικός Οδηγός για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα...παιχνίδι! Επιμέλεια: Σ. Κυμιωνής – Δ. Λαμπαδά. Διαθέσιμο στο:
https://www.ekome.media/el/download_files/to-mathima-paichnidi-ekpaideftikos-odigos/
- Ένα κείμενο σχετικά με την αξιολόγηση κατά τη μαθησιακή διαδικασία που βασίζεται στην παιχνιδοκεντρική μάθηση και εστιάζει στη διαδικασία και στην πρόοδο που παρατηρείται.
Ifenthaler, D., Eseryel, D., & Ge, X. (2012). Assessment for game-based learning. In Assessment in game-based learning: Foundations, innovations, and perspectives (pp. 1-8). Springer.
https://www.academia.edu/2763694/Assessment_for_Game_Based_Learning
- Ζακόπουλος, Β., Κελεσίδης, Ε., Κουνελάκης, Κ., Νιάρη, Μ., & Χαρτοφύλακα, Α. (2022). Το ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι “1821 - 2021. 200 χρόνια από την επανάσταση, ένα ταξίδι στα χρόνια του Αγώνα”. Ένα εργαλείο στα χέρια του/της εκπαιδευτικού. Στο Παναγιωτακόπουλος, Χ., Καρατράντου, Α., & Αρμακόλας, Σ. (Επιμ.). Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία». Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Πατρών 16-18 Σεπτεμβρίου 2022 (σσ. 255-266). Διαθέσιμο στο:
- Ένα εφευρετικό πλαίσιο για την εφαρμογή της στρατηγικής εκμάθησης εκπαιδευτικών παιχνιδιών στα πανεπιστήμια προσφέρεται από αυτό το άρθρο-έρευνα. Εμπεριέχει, ακόμα, μια παρουσίαση από πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που παρουσιάζει το ψηφιακό παιχνίδι.
Tuan, P. T., Phuong, N. T. H., & Nam, N. T. (2024). Engaging Students in The Learning Process with Game-Based Learning. International Journal of English Language Studies, 6(1), 54-60.
https://www.al-kindipublisher.com/index.php/ijels/article/view/6500
- Καλογιαννάκης, Μ., Ζουρμπάκης, Α. Ι., & Παπαδάκης, Σ. (2022). Διερεύνηση των αντιλήψεων των μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση της παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 18(1), 26-55. Διαθέσιμο στο:
https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/27848
- Λαντζούνη, Μ., Δημοπούλου, Α., Πουλόπουλος, Β., & Γουάλλες, Μ. (2021). Παιχνιδοποίηση και εκπαιδευτικά παιχνίδια στη διδασκαλία της Βιολογίας την περίοδο της πανδημίας COVID 19. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 81, 167-195. Διαθέσιμο στο:
- Papastergiou, M. (2009). Digital Game-Based Learning in high school Computer Science education: Impact on educational effectiveness and student motivation. Computers & Education, 52(1), 1-12. Διαθέσιμο στο:
- Ένα σύντομο βίντεο, όπου επεξεργάζεται την εφαρμογή της Παιχνιδοκεντρικής μάθησης στην τάξη.
Edutopia (2015). Managing Game-Based Learning in the Classroom. [Video]. YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=QUeHyEgvtGA&list=PL10g2YT_ln2hvgU5Oc4lh9p3mOI-13Gru&index=3
- Ένα σύντομο βίντεο, όπου παρουσιάζονται οι διαφορές του Game Based Learning με το Gamification.
Lambda Solutions: Online Learning & LMS Providers (2020). Game Based Learning vs Gamification - Learn what is the difference and how you can apply it. [Video]. YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=KGt0mVEuzt0