Φτιάξε για τον ήρωά σου δύο σενάρια, ένα που χρησιμοποιείς την εντολή στρίψε και ένα που χρησιμοποιείς την εντολή δείξε στην κατεύθυνση. Για παράδειγμα:
Προσπάθησε να εξηγήσεις τι γίνεται όταν πατάς το πλήκτρο 1 και τι γίνεται όταν πατάς το πλήκτρο 2. Αν κατάλαβες τη διαφορά, η ερώτηση παρακάτω θα σου φανεί ...παιχνιδάκι
Στην τάξη: Δες την παρακάτω εικόνα. Κάθε φορά που πατιέται το πλήκτρο 5:
- Στο σενάριο στα αριστερά, η γάτα θα δείχνει πάντα 12 και 5 (δηλαδή στις 30 μοίρες)
- Στο σενάριο στα δεξιά, η γάτα θα πηγαίνει 5 λεπτά μετά (δηλαδή ακόμα 30 μοίρες προς τα κάτω) από ό,τι ήταν
Άσκηση: Προγραμμάτισε τον ήρωά σου να μπορεί ο παίκτης να τον πάει οπουδήποτε θέλει στο λαβύρινθο (πάνω, κάτω, δεξιά και αριστερά από εκεί που είναι) και να κάνει ό,τι θέλει (να μιλήσει, να αλλάξει κοκ) πατώντας τα πλήκτρα ή το ποντίκι. Χρησιμοποίησε σωστά τις εντολές κίνησης στρίψε ή δείξε στην κατεύθυνση και όποια άλλη εντολή χρειάζεται. Μην ξεχάσεις, κάθε σενάριο αρχίζει με ένα συμβάν.