Και ήρθε η ώρα να προσθέσουμε το αντικείμενο-τέρμα. Όταν το φτάνει ο ήρωας θα πρέπει όλα τα αντικείμενα να εξαφανίζονται και να εμφανίζεται ένα μήνυμα τέλους με το σκορ που έφτασε ο παίκτης κάθε φορά.
Ας δούμε πώς μπορεί να γίνει αυτό στην επόμενη εικόνα.
Το τέρμα κρύβεται όταν κάνει κλικ ο παίκτης στην πράσινη σημαία. ¨Όταν φανεί το τελευταίο υπόβαθρο εμφανίζεται και αν την αγγίξει ο ήρωας εξαφανίζεται. Το θέμα είναι πώς θα το ξέρουν αυτό όλα τα άλλα αντικείμενα (θηράματα, θηρευτές και η σκηνή) ώστε να εξαφανιστούν ή να αλλάξουν κατάλληλα.
Η απάντηση είναι με τα μηνύματα
Η σημαία στέλνει ένα μήνυμα με συγκεκριμένο όνομα που μπορεί να το λάβει όποιο αντικείμενο ή η σκηνή έχει σενάριο που να ξεκινά με το συμβάν "Όταν λάβω (όνομα μηνύματος)"
Έτσι το σενάριο της σημαίας γίνεται
Αντίστοιχα, τα σενάριο των άλλων αντικειμένων μπορούν να είναι:
Αντίστοιχα, μπορεί να μεταδίδεται ένα μήνυμα "ξαναπροσπάθησε" όταν ένας θηρευτής ακουμπήσει τον ήρωά μας
Άσκηση: Προγραμματίστε κατάλληλα το παιχνίδι σας ώστε να εμφανίζει ένα μήνυμα τέλους χωρίς αντικείμενα στην σκηνή όταν φτάνει στο τέλος ο παίκτης και ένα όταν χάνει.