Γνωρίζεις πλέον βασικές έννοιες προγραμματισμού με το Scratch. Ίσως να έχεις φτιάξει και κάποια έργα παραπάνω και να έχεις αρκετά σχόλια, οπότε και η πλατφόρμα να σου έδωσε και τον τίτλο του Scratcher
Τι μένει λοιπόν να κάνεις; ¨Ένα νέο είδος παιχνιδιού, όχι πιο δύσκολο από το προηγούμενο, αλλά διαφορετικό σε περιμένει. Είναι το είδος Catch Game (με άλλα λόγια "Μάζευε και ας είναι και ρώγες"!). Δες ένα παράδειγμα εδώ:
Εντάξει θα μπορούσε και καλύτερο...
Το όριο αυτή τη φορά ξεπερνά τη φαντασία σου, αλλά για να εμβαθύνεις σε σημαντικές έννοιες προγραμματισμού, θα χρειαστεί να θέσουμε ορισμένες προδιαγραφές. Θυμήσου τα ακόλουθα:
- Ένα αντικείμενο είναι ο ήρωάς σου που χειρίζεται ο παίκτης με το πληκτρολόγιο ή/και το ποντίκι
- Ο ήρωάς σου προχωρά σε διάφορα συνεχόμενα υπόβαθρα, πχ ένα δρόμο που επεκτείνεται
- Ο ήρωάς σου μαζεύει άλλα αντικείμενα-θηράματα και συγκεντρώνει πόντους
- Ο ήρωάς σου έχει αντικείμενα-θηρευτές που εμφανίζονται πότε πότε και χάνει πόντους ή το παιχνίδι αν τον φτάσουν
- Το παιχνίδι σου έχει ένα αντικείμενο-τέρμα το οποίο όταν το φτάσει ο ήρωας τελειώνει
Με τη φαντασία σου συμπλήρωσε τις λεπτομέρειες και φτιάξε μια πραγματική ιστορία για ηλεκτρονικό σου παιχνίδι! Αν πιστεύεις ότι θα έχεις ξεχάσει μέχρι το επόμενο μάθημα τι ήθελες να φτιάξεις, μπορείς να ανοίξεις ένα νέο φύλλο κειμενογράφου και να σημειώσεις μερικές λέξεις για να στο θυμίσουν. Επίσης, μπορείς να μοιραστείς τις ιδέες σου γράφοντας στα σχόλια.