Όταν ολοκληρώσεις αυτήν την ενότητα, θα θυμηθείς:
- Να δημιουργείς, να αποθηκεύεις και να μοιράζεσαι ένα δικό σου παιχνίδι Scratch
- Να δημιουργείς και να προγραμματίζεις ένα αντικείμενο που θα κινεί ο παίκτης
- Να δημιουργείς και να επεξεργάζεσαι υπόβαθρα για τη σκηνή
- Να χρησιμοποιείς την εντολή ελέγχου περίμενε
αλλά και θα δεις και θα χρησιμοποιήσεις αν θέλεις ένα κόλπο να φτιάχνεις ένα υπόβαθρο που προχωράς χωρίς να τελειώνει, καθώς και πώς να φτιάχνεις τον ήρωά σου να πηδάει και να προσγειώνεται (υπάρχει και η βαρύτητα, δε θα μείνει για πάντα στον αέρα)