Στην τάξη: Δες το παρακάτω έργο Scratch και πες τι θα γίνει όταν πατήσουμε το δεξί πλήκτρο. Εξήγησε γιατί...
Πώς μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα; Δες ξανά το 4. Όλοι πάνω στη σκηνή! και θυμίσου ότι το μπλοκ αναφοράς θέση x στο Scratch "μας λέει" τη θέση x, δηλαδή πόσο δεξιά ή πόσο αριστερά είναι ένα αντικείμενο. Βάλε να είναι -200 και μετά κάνε τη 200. Πότε είναι αριστερά και πότε δεξιά;
Αν η γάτα αγγίζει το όριο και το x είναι μεγαλύτερο από το μηδέν είναι δεξιά.
Για να διορθώσουμε λοιπόν το λάθος που είδαμε να συμβαίνει στο πρόγραμμα, θα πρέπει να γνωρίσουμε τους λογικούς τελεστές
Δοκίμασε την επόμενη άσκηση
Μπορείς να το δεις και στο έργο Scratch εδώ