Στα παιχνίδια, ένας ήρωας μαζεύει πολλά, νομίσματα, θηράματα, ό,τιδήποτε αλλά ΠΟΛΛΑ. Είναι ένα πρόβλημα όμως: Χρειαζόμαστε να φτιάξουμε πάρα πάρα πολλά αντικείμενα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε αμέτρητα αντικείμενα θηράματα με δεξί κλικ διπλασίασε; Μάλλον δεν είναι πρακτική επιλογή!
Για να προγραμματίσεις τη δημιουργία πανομοιότυπων θηραμάτων, χρειάζεται να μάθεις και να χρησιμοποιήσεις τις εντολές
Η εικόνα παρακάτω σού δίνει ένα παράδειγμα για το πώς χρησιμοποιούνται αυτές οι εντολές. Κάνε κλικ επάνω της να πας στο αντίστοιχο έργο Scratch.
- Ένας κλώνος δημιουργείται όταν εκτελείται η εντολή δημιούργησε κλώνο του εαυτού μου. Ο κλώνος μόλις δημιουργηθεί ξεκινά να εκτελεί το σενάριο Όταν ξεκινήσω ως κλώνος.
- Αφού δημιουργηθεί ο κλώνος εκτελεί ό,τι σενάριο εκτελεί και το αρχικό αντικείμενο από εκείνη τη στιγμή και μετά, ακόμα και να δημιουργήσει άλλους κλώνους.
- Το αρχικό αντικείμενο δεν εκτελεί την εντολή διάγραψε αυτόν τον κλώνο, δηλαδή δε διαγράφεται ποτέ.
Αν έχεις καταλάβει πώς δημιουργείται και ποιες εντολές εκτελεί ένας κλώνος, το παρακάτω τεστάκι είναι για εσένα: