Μελέτες Περίπτωσης
Σε αυτήν τη σελίδα θα αναλύσουμε τέσσερις μελέτες περίπτωσης που δείχνουν επιτυχημένες εφαρμογές των εικονικών κόσμων στον τομέα της εκπαίδευσης. Στη συνέχεια θα έχετε τη δυνατότητα να συμπληρώσετε μια φόρμα αξιολόγησης των γνώσεων/δεξιοτήτων που αποκομίσατε από την επιμόρφωση. Έπειτα θα δείτε μερικά παραδείγματα εικονικών χώρων μουσείων και τέλος στο κάτω μέρος της σελίδας θα βρείτε έναν οδηγό με χρήσιμο υλικό για περαιτέρω μελέτη.
- EcoMUVE Το EcoMUVE είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που χρησιμοποιεί εικονικούς κόσμους για να διδάξει οικολογικές και περιβαλλοντικές επιστήμες στους μαθητές δημοτικού. Οι μαθητές εξερευνούν εικονικά οικοσυστήματα, συλλέγουν δεδομένα και μαθαίνουν για τις σχέσεις μεταξύ των οργανισμών και του περιβάλλοντός τους.
- Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Minecraft για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών Σε αυτή τη μελέτη περίπτωσης, εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν το παιχνίδι Minecraft για τη διδασκαλία των μαθηματικών σε μαθητές δημοτικού. Οι μαθητές καλούνταν να λύσουν μαθηματικά προβλήματα και να δημιουργήσουν δομές και μηχανισμούς μέσα στον εικονικό κόσμο του παιχνιδιού. Η προσέγγιση αυτή βοήθησε τους μαθητές να αποκτήσουν ενδιαφέρον για τα μαθηματικά και να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους.
- Εικονικές Εκδρομές στον Ιστορικό Χώρο με χρήση της πλατφόρμας Second Life Σε αυτήν τη μελέτη περίπτωσης, εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα Second Life για να διοργανώσουν εικονικές εκδρομές σε ιστορικούς χώρους. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν εικονικές αναπαραστάσεις αρχαίων πόλεων και να εμβαθύνουν στην ιστορία και τον πολιτισμό τους, ενώ συγχρόνως αλληλεπίδρασαν με το περιβάλλον και τους συνομηλίκους τους.
- Εικονικές Εκδρομές σε Μουσεία και Μνημεία με την Πλατφόρμα Google Expeditions Σε αυτήν τη μελέτη, εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα Google Expeditions για να οργανώσουν εικονικές εκδρομές σε μουσεία και μνημεία παγκοσμίως. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν διάφορα πολιτιστικά και ιστορικά μνημεία, ενώ παράλληλα λάμβαναν πληροφορίες και εντυπώσεις από τους εκπαιδευτικούς.
- Πατήστε τον σύνδεσμο για να συμπληρώσετε την φόρμα αξιολόγησης γνώσεων και δεξιοτήτων.
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=14725
- Εικονικοί χώροι Μουσείων:
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=15116
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=14998
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=15001
- Οδηγός περαιτέρω μελέτης
- https://library.educause.edu/resources/2006/6/7-things-you-should-know-about-virtual-worlds
- https://jvwr-ojs-utexas.tdl.org/jvwr
- https://www.jstor.org/stable/44425644
- http://klouvatos.mysch.gr/2015_16/TZIMOPOYLOS_KLOUVATOS__VOSINAKIS_PAPER.pdf
- https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/29103
- https://ir.lib.uth.gr/xmlui/bitstream/handle/11615/57124/23288.pdf?sequence=1&isAllowed=y