ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ariffin, M. M., Oxley, A., & Sulaiman, S. (2014). Evaluating game-based learning effectiveness in higher education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 123, 20-27.
ΕΚΟΜΕ, (2021). Εκπαιδευτικός Οδηγός για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα ... παιχνίδι! Επιμέλεια: Σ.Κυμιωνής – Δ.Λαμπαδά.
Σοφός, Α., Κώστας, Α., Παράσχου, Β. 2015. Νέες Τάσεις και Προοπτικές στην Διαδικτυακή Εκπαίδευση. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο A.Σοφός, Α.Κώστας, & B. Παράσχου 2015. Online εξ αποστάσεως εκπαίδευση. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Kεφ 6. Σελ.222-226.
Παπαδημητρίου, Σ. (2022). Μέσα και Τεχνολογίες αιχμής:Εικονικοί Κόσμοι, Παιχνιδοποίηση (Virtual Worlda, Gamification). Στο Σ.Παπαδημητρίου, Β Ιωακειμίδου & Καρατράντου (Επιμ.), Θεματική Ενότητα ΕΤΑ62: Ψηφιακά Μέσα στην Εκπαίδευση και την Επικοινωνία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.