Ηλεκτρονικά παιχνίδια και διδασκαλία 2

Ο Prensky (2001) σε εκτενή έρευνά του στη μάθηση μέσω ηλεκτρονικών παιχνιδιών ασχολείται με τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τα παιχνίδια κατάλληλα για μαθητές με διαφορετικούς τύπους μάθησης.

Επισημαίνονται:
τεχνικές διαδραστικής μάθησης που ήδη εφαρμόζονται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια:   1. πρακτική εξάσκηση     2. άμεση ανατροφοδότηση (practice and feedback)
η μάθηση μέσω της δράσης (learning by doing)
η μάθηση με συγκεκριμένο στόχο ( goal-oriented learning)
η εξερεύνηση (discovery learning)
η εναλλαγή ρόλων (role playing)
η κονστρουκτιβιστική μάθηση (constructivist learning)
Τα ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν μέρος της συνολικής εκπαιδευτικής διαδικασίας όπως παρουσιάζεται στο Σχήμα 1 (Squire & Jenkins, 2002):

games_teaching.jpg

Views: 0