Για τη σχεδίαση – υλοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού ώστε αυτό να ικανοποιεί τους στόχους του (τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο και αυτούς της παροχής κινήτρων ώστε να είναι αποδοτικό), υπάρχουν κάποια στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν (Cordova & Lepper, 1996).
- Επιλέγεται η παιδαγωγική προσέγγιση (πώς επιτυγχάνεται η μάθηση)
- Προσδιορίζονται οι ενέργειες σε ένα περιβάλλον μοντέλο.
- Γίνεται επεξεργασία των λεπτομερειών.
- Ενσωματώνεται στο παιχνίδι η παιδαγωγική μέθοδος και η υποστήριξή της.
- Συνδέονται οι ενέργειες μάθησης με τις ενέργειες της διεπιφάνειας.
- Συσχετίζονται οι έννοιες μάθησης με τα αντικείμενα της διεπιφάνειας του παιχνιδιού.
πηγή:
Cordova, D.I. & Lepper, M.R. (1996) Intrinsic motivation and the process of learning: Beneficial effects of contextualization, personalization, and choice. Journal of Educational Psychology, 88, 715-730