Η παιχνιδοποίηση για μάθηση περιλαμβάνει τη λήψη εννοιών από το σχεδιασμό του παιχνιδιού, όπως ανταμοιβές, αναγνώριση, ανταγωνισμό, αφήγηση ιστοριών και την εφαρμογή τους σε διαδικασίες και προγράμματα μάθησης. Ο στόχος είναι να αποτυπωθεί η δέσμευση και η απόλαυση που βιώνουν οι άνθρωποι όταν παίζουν παιχνίδια και να το φέρουν στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
Αυτό χρησιμοποιεί σήματα, πόντους, επίπεδα, προκλήσεις και στοιχεία βαθμολογικών πινάκων στο σχεδιασμό βιντεοπαιχνιδιών σε εκπαιδευτικά παιχνίδια κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων στην τάξη για να ενθαρρύνει τη μάθηση μέσω του παιχνιδιού, ειδικά για διαδικτυακά μαθήματα.
Το gamification αξιοποιεί τις φυσικές επιθυμίες των ανθρώπων για θέση, επιτεύγματα, αυτοέκφραση και ανταγωνισμό για να παρακινήσει τη μάθηση. Τα στοιχεία του παιχνιδιού παρέχουν άμεση ανατροφοδότηση, ώστε οι μαθητές να μπορούν να παρακολουθούν τη δική τους πρόοδο και να αισθάνονται μια αίσθηση ολοκλήρωσης.
Views: 2