. Οδηγός περαιτέρω μελέτης
- Game Learn (nd). Eight examples that explain all you need to know about serious games and game-based learning. Ανακτήθηκε 1 Φεβρουαρίου 2024 από: https://www.game-learn.com/en/resources/blog/all-you-need-to-know-serious-games-game-based-learning-examples/
- Βούλγαρη, Η. (2002). Τα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια µέσω Υπολογιστή: Χαρακτηριστικά, Εκπαιδευτική Αξία, Εφαρµογή και Αξιολόγηση. 3ο Συνέδριο ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», Ρόδος, Σεπτέμβριος, 26-29, 2002. Ανακτήθηκε 1 Φεβρουαρίου από: https://www.etpe.gr/wp-content/uploads/pdfs/etpe287.pdf
- Γαβριηλίδου, Μ.Ε. (2008) Αρχές Σχεδίασης Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών (Διπλωματική Εργασία. Ανακτήθηκε 1 Φεβρουαρίου 2024 από: https://ikee.lib.auth.gr/record/114472/files/ptuxiaki1.pdf
- Tsita, C., Satratzemi, M. (2019). Conceptual Factors for the Design of Serious Games. In: Gentile, M., Allegra, M., Söbke, H. (eds) Games and Learning Alliance. Proceedinds of 7th International Conference, GALA 2018. Palermo, Italy, December 5-7, 2018. Springer, 2019, pp 232-241. org/10.1007/978-3-030-11548-7_22
- Παπαβασιλείου Γιάννης (2020). Γιατί η προσβασιμότητα στο διαδίκτυο είναι τόσο σημαντική και τι μπορείς να κάνεις για να την επιτύχεις. Ανακτήθηκε 1 Φεβρουαρίου 2024 από: https://openstandards.ellak.gr/2020/12/02/giati-i-prosvasimotita-sto-diadiktio-ine-toso-simantiki-ke-ti-mporis-na-kanis-gia-na-tin-epitichis/