Μπορείτε να συμβουλευτείτε το διαδραστικό βιβλίο, το οποίο παρουσιάζει βασικές έννοιες που διατρέχουν την 1η Ενότητα.
Στόχος: Με το διαδραστικό βιβλίο επιδιώκεται οι εκπαιδευόμενοι να ορίζουν βασικές έννοιες και να κατανοήσουν τη διαφορά ανάμεσα στις έννοιες Παιχνιδοκεντρική Μάθηση (GBL) και Παιχνιδοποίηση (Gamification).
Οδηγίες: Πατώντας πάνω στο σύμβολο σε κάθε εικόνα εμφανίζεται σε αναδυόμενο παράθυρο ο ορισμός της έννοιας που απεικονίζεται.
Δημητριάδης, Σ. (2015). Παιχνιδοκεντρική Μάθηση. Στο Σ. Δημητριάδης (Επιμ.), Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικό Λογισμικό (σ.σ. 189-206). Σύνδεσμος Ελλήνων Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. http://hdl.handle.net/11419/3397