Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης:
Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me
https://www.youtube.com/@e-me
e-me
https://www.youtube.com/@popiefstathiou6671/videos
«Αξιοποίηση οπτικοακουστικών μέσων στο σύγχρονο σχολείο»
https://www.ekome.media/wp-content/uploads/2022/12/Papadimitriou_Sofos_AV_Media_in_Classroom_Guide.pdf
wikipedia.org
https://en.wikipedia.org/wiki/Educational_game
EKOME_ΤΟ-ΜΑΘΗΜΑ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ_ΟΔΗΓΟΣ.pdf
Καϊμάρα, Π., Οικονόμου, Α., Δεληγιάννης, Ι., & Αγγελάκος, Κ., Μαθαίνω παίζοντας ή παίζω μαθαίνοντας: μια κριτική θεώρηση της θέσης των παιχνιδιών στο σχολείο του 21ου αιώνα, ΤΠΕ, Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Δημιουργικότητα στο Σχολείο του 21ου αιώνα eLearning eCreativity | 21st, 182- 219.
Καϊμάρα, Χ. Π. (2022). Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων εκπαίδευσης - ψυχαγωγίας στη συνεκπαίδευση: τα διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα και οι οπτικοακουστικές τέχνες ως γέφυρα ανάμεσα σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή /και αναπηρία. [Διδακτορική Διατριβή, Ιόνιο Πανεπιστήμιο]. ΕΑΔΔ.
https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/52582
Βαρέλη Β., & Σκαναβή Ε. (2020). Εφαρμογή του Gamification στην Ειδική Αγωγή: Αξιοποίηση δημοφιλών επιτραπέζιων παιχνιδιών. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 9, 119–127.
https://doi.org/10.12681/edusc.3110
Ιστολόγιο
https://blogs.sch.gr/mkoumanakou/tpe/psifiako-paichnidi/
Ιστολόγιο
https://blogs.sch.gr/5niptherm-erasmus/psifiaka-ergaleia/