Παράδειγμα διαδραστικού παιχνιδιού για την Ιστορία της Α’ Γυμνασίου

Ακολουθεί ένα παράδειγμα διαδραστικού παιχνιδιού, ενός κρυπτόλεξου, που δημιουργήθηκε στο e-me-content. Στόχος του συγκεκριμένου παιχνιδιού είναι οι ίδιοι οι μαθητές να εξασκήσουν την παρατηρητικότητά τους αλλά και την κριτική τους ικανότητα, εντοπίζοντας λέξεις που σχετίζονται με τον Μινωικό πολιτισμό, που έχουν διδαχθεί. Το χρονόμετρο που υπάρχει κάτω από το κρυπτόλεξο δεν έχει στόχο να τους αγχώσει αλλά να τους κρατήσει συγκεντρωμένους και σε εγρήγορση!

https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=7744

Leave a Reply