Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης

Πηγή: pixabay.com

Η παιχνιδοκεντρική μάθηση αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση στην εκπαίδευση, που κερδίζει συνεχώς έδαφος και βρίσκει εφαρμογή σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Για την πληρέστερη κατανόησή της και σε συνδυασμό με όσα μάθατε από την παρούσα επιμόρφωση, προτείνονται οι παρακάτω σύνδεσμοι για περαιτέρω μελέτη:

Επιστημονικά άρθρα:

  1. Γρηγοράκη, Μ., Περάκη, Φ., & Πολίτη, Α. (2013). Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού σε σχέση με τη μαθησιακή του αποτελεσματικότητα: η περίπτωση του
    διαδικτυακού παιχνιδιού GREPOLIS κι η παιδαγωγική του ένταξη για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στη Δ΄ Δημοτικού. Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ.). Πρακτικά 7ου Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση «Μεθοδολογίες Μάθησης», 6Β (55-64). https://doi.org/10.12681/icodl.592
  2. Κουτρομάνος, Γ., & Νικολοπούλου, Κ. (2010). Διερεύνηση Χρήσης Ψηφιακών Παιχμιδιών από Μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 3(2), 97-112.
  3. Μικρόπουλος, Α., & Καμίτσιος, Ν. (2022). Ένα ψηφιακό παιχνίδι τύπου visual novel για την Οδύσσεια. 12ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 1. https://www.etpe.gr/wp-content/uploads/pdfs/etpe2743.pdf
  4.  Κουντούρη, Π. (2021). Τα Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια ως εκπαιδευτικό
    εργαλείο για τη διδασκαλία του μαθήματος των Φυσικών Ε’ και ΣΤ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου στο πλαίσιο της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. https://conferencedu.weebly.com/uploads/1/2/4/1/124128184/2%CE%BF_%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%BF_%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF_-_%CE%9A%CE%BF%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B7_%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE.pdf
  5. Τζήλου, Γ., & Παπαδημητρίου, Σ. (2019). Η διδακτική των Μαθηματικών μέσω της
    Τέχνης με την Αξιοποίηση Ψηφιακών Τεχνολογιών: Μία Έρευνα-Δράση στο
    πεδίο της Συμπληρωματικής Σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Ανοικτή
    Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και
    την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 15(1), 136-159.https://doi.org/10.12681/jode.19823
  6. Φωκίδης, Ε., & Παχίδης, Γ. (2017). Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και
    μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 13(2), 77-96. https://doi.org/10.12681/jode.14061
  7. Χαβαλές, Ν. (2022)."Ο Εφιάλτης της Γεωμετρίας". Ένα ψηφιακό παιχνίδι σοβαρού σκοπού για την Ε΄ Δημοτικού. [Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία]. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη. https://ikee.lib.auth.gr/record/344294

Βίντεο:

  1. Juliette's Learning Tribe (2019, August 21). Gamification vs Game based Learning: What's the Difference? [Video file]. Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=reWxOKrsA00
  2. Thomas, A. (2018, May 10). The Effective Use of Game-Based Learning in Education. TEDxTAMU [Video file]. Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=-X1m7tf9cRQ

 

Leave a Reply