Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης
Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης
Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμους συνδέσμους για περαιτέρω μελέτη.
- Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε ένα σύνολο πηγών για να βοηθηθούν οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην εφαρμογή καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων μέσω της χρήσης βιντεοπαιχνιδιών, συγκεκριμένα: Ένα εγχειρίδιο για τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση: καλύπτοντας θέματα όπως τα οφέλη της παιχνιδοποίησης από τη σκοπιά του δασκάλου, την καταπολέμηση των μύθων των βιντεοπαιχνιδιών, παρέχοντας μια επισκόπηση των βιντεοπαιχνιδιών σε σχέση με τα σχολικά θέματα, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που αναπτύχθηκαν, λαμβάνοντας υπόψη και τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και όσους ανταποκρίνονται διαφορετικά στα παιχνίδια. 4 βιωματικές βιβλιοθήκες: συμπεριλαμβανομένων 88 παιδαγωγικών ακολουθιών, χρήση βιντεοπαιχνιδιών από διάφορες οπτικές γωνίες: ως θεατής, ως δημιουργός, ως ένας παίκτης ή ως ομάδα παικτών. Ένας πρακτικός οδηγός και ένα εργαλείο λήψης αποφάσεων: καθοδήγηση των εκπαιδευτικών στις πολλές χρήσεις των βιντεοπαιχνιδιών σε σχέση με συγκεκριμένα θέματα και δεξιότητες και βοήθεια για να επιλέξουν από τις 88 παιδαγωγικές ενότητες που θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια του έργου.
https://www.gaming4skills.eu/2021/09/10/gaming-for-skills-innovative-pedagogies-for-secondary-school-teachers/?lang=el
- Game Learn (nd). Eight examples that explain all you need to know about serious games and game-based learning. Ανακτήθηκε στις 18 Αυγούστου 2021 από
https://www.game-learn.com/all-you-need-to-know-serious-games-game-based-learning-examples/ - Μάθηση με τεχνολογίες
https://mag.e-diktyo.eu/category/vathmides-ekpedefsis/defterovathmia-ekpedefsi/ - Πιτσαρή, Μ. (2021). Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια ως μέσο διδασκαλίας - Απόψεις εν ενεργεία εκπαιδευτικών (Πτυχιακή Εργασία). Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Αλεξανδρούπολη.
https://repo.lib.duth.gr/jspui/bitstream/123456789/13101/1/PitsariM_2021.pdf - Αλεξανδρή, Α. (2020). Πολιτισμικές αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών : η περίπτωση των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών (Διδακτορική Διατριβή). Πανεπιστήμιο
Πατρών, Πάτρα. http://hdl.handle.net/10889/13483 - Εκπαιδευτικά Σενάρια, Φωτόδεντρο.
https://photodentro.edu.gr/ls/