Παρακάτω γίνεται σύντομη αναφορά στο σκοπό του συγκεκριμένου εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος καθώς και των μαθησιακών αποτελεσμάτων που προσδοκούμε ότι θα κατακτήσουν οι επιμορφούμενοι μας.
Σκοπό του υλικού που θα συναντήσετε αποτελεί η επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Μεσσηνίας με την μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, στην έννοια και τα χαρακτηριστικά της Παιχνιδοκεντρικής μάθησης - Game Based Learning (GBL) καθώς και στους λόγους εφαρμογής της στην εκπαιδευτική διαδικασία ως ένα δυναμικό εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Αφού αλληλεπιδράσετε με πρωτότυπο διαδραστικό υλικό καθώς και μέσα από τη μελέτη σας στις προτεινόμενες πηγές, θα πρέπει να είστε σε θέση να:
• Προσδιορίζετε τις έννοιες «Δυναμική μάθηση», «Παιχνιδοκεντρική μάθηση- Gamed based Learning (GBL)», «Παιχνιδοποίηση»- “Gamification” και ψηφιακά παιχνίδια
• Συσχετίζετε τη δυναμική με την παραδοσιακή μάθηση και κατανοείτε τον τρόπο που ενισχύει την αποτελεσματικότερη διαδικασία της μάθηση
• Γνωρίζετε τα οφέλη της «Παιχνιδοκεντρικής μάθησης»
• Κατανοείτε στοιχεία και χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών παιχνιδιών
• Γνωρίζετε τη χρησιμότητα της «Παιχνιδοποίησης» ως εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία
• Προσδιορίζετε τις κατευθυντήριες γραμμές στην εφαρμογή της Παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία
• Κατανοείτε χαρακτηριστικά των ψηφιακών παιχνιδιών
Λέξεις κλειδιά:
Δυναμική μάθηση, Παιχνιδοκεντρική μάθηση - Game Based Learning (GBL), Παιχνιδοποίηση, ψηφιακά παιχνίδια