Στον παρακάτω οδηγό μελέτης ακολουθεί χρήσιμο βιβλιογραφικό και οπτικοακουστικό υλικό σχετικά με την φιλοσοφία της Παιχνιδοκεντρικής μάθησης στην εκπαίδευση, την έννοια της Παιχνιδοποίησης καθώς και την δυναμική των Σοβαρών παιχνιδιών -Serious Games (SG), στην εμβάθυνση του εκπαιδευτικού υλικού.
Βίντεο:
Using Game-based Learning in the Classroom to Develop Productive Struggle
Seven Reasons to Pilot Game-Based Learning with Your Students
What is game-based learning? | Serious Game
Gamification vs Game based Learning: What’s the Difference?
Βιβλιογραφία:
Ελληνική
Κάλτσιου, Α. (2022). Παιχνιδοκεντρική μάθηση σε μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα. [Δημοσιευμένη διπλωματική εργασία]. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. https://ikee.lib.auth.gr/record/132819
Λόγαρη, Α. (2017). Παιχνιδοκεντρική μάθηση: εργαλεία και εφαρμογές. [Δημοσιευμένη διπλωματική εργασία]. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. https://ikee.lib.auth.gr/record/295152
Ξενόγλωσση
Almeida, F., & Simoes, J. (2019). The role of serious games, gamification and industry 4.0 tools in the education 4.0 paradigm. Contemporary Educational Technology, 10(2), pp 120-136. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/696194
Hamari, J., Koivisto, J., & Sarsa, H. (2014). Does Gamification Work?—A Literature Review of Empirical Studies on Gamification. 47th Hawaii International Conference on System Science. https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/6758978
Laine, T. H., & Lindberg, R. S. (2020). Designing engaging games for education: A systematic literature review on game motivators and design principles. IEEE Transactions on Learning Technologies, 13(4), pp 804-821. https://journal.seriousgamessociety.org/index.php/IJSG/article/view/337
Yen-Ru Shi, Ju-Ling Shih, (2015). "Game Factors and Game-Based Learning Design Model". International Journal of Computer Games Technology , (2015), pp 11. https://doi.org/10.1155/2015/549684