Ο σχεδιασμός παιχνιδιού ως εκπαιδευτική δραστηριότητα

Μεθοδολογία 5 σημείων
για τη δημιουργία παιχνιδιού (GGJ Next)

Στόχος:
Τι πρέπει να πετύχουν οι παίκτες για να κερδίσουν το παιχνίδι
Χώρος:
Πού παίζεται το παιχνίδι (π.χ. χώρος, ταμπλό, ψηφιακό περιβάλλον)
Δομικά Συστατικά:
Όλα όσα απαιτούνται για να παιχτεί το παιχνίδι: π.χ. περιεχόμενα
και απαραίτητα αντικείμενα σε ένα επιτραπέζιο· χαρακτήρες, γρί-
φοι, ψηφιακά αντικείμενα σε ένα ψηφιακό παιχνίδι (μπορούμε να
σκεφτούμε τα δομικά συστατικά ως τα ουσιαστικά στο παιχνίδι).
Μηχανισμοί:
Οι ενέργειες που μπορούν να κάνουν οι παίκτες στο πλαίσιο του
παιχνιδιού και ορίζουν τον τρόπο παιξίματος: π.χ. ρίχνουν ζάρι, απα -
ντούν ερωτήσεις σε ένα επιτραπέζιο· περπατούν, τρέχουν, εξερευ-
νούν σε ένα ψηφιακό παιχνίδι (μπορούμε να σκεφτούμε τους μηχανι -
σμούς ως τα ρήματα στο παιχνίδι).
Κανόνες:
Οδηγίες για το τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται να κάνουν οι
παίκτες στο πλαίσιο του παιχνιδιού.

Leave a Reply