Σκοπός ιστολογίου.

Πηγές - Βιβλιογραφικές Αναφορές

ΕΚΟΜΕ, (2021). Εκπαιδευτικός Οδηγός για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα ... παιχνίδι! Επιμέλεια: Σ.Κυμιωνής – Δ.Λαμπαδά

Δημητριάδης, Σ., (2015). Παιχνιδοκεντρική Μάθηση.[Κεφάλαιο]. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό, Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. κεφ. 9. https://repository.kallipos.gr/handle/11419/3397

Βαρέλη Β., & Σκαναβή Ε. (2020). Εφαρμογή του Gamification στην Ειδική Αγωγή: Αξιοποίηση δημοφιλών επιτραπέζιων παιχνιδιών. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 9, 119–127. https://doi.org/10.12681/edusc.3110

Κατσιγιαννάκης, Ε., & Καραγιαννίδης, Χ. (2015). Μελέτη της Επίδρασης της
Παιχνιδοποίησης στην Εμπλοκή στη Μαθησιακή Διαδικασία. 4ο Πανελλήνιο
Συνέδριο «Ένταξη Των ΤΠΕ Στην Εκπαιδευτική Διαδικασία».

Βρετταρος, Ι. (2021).Ο καινοτομικός σχεδιασμός παιχνιδιών σοβαρού σκοπού στην εκπαίδευση με βάση τις τεχνικές του νευρογλωσσικού προγραμματισμού[ Διδακτορική διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρων]. ΕΑΔΔ. https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/49956

Θεμιστοκλέους, Κ. (2021). Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Μάθηση: Τεχνικές
Παιχνιδοποίησης στη Διδασκαλία της Γαλλικής ως Ξένης  Γλώσσας. (Διπλωματική εργασία). Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

Ιορδανίδου, Σ., & Λούφη, Μ. (2019). Σχεδιασμός & Αξιολόγηση μαθήματος ψηφιακού παιχνιδιού στο συνεργατικό περιβάλλον του Edmodo. Στο A. Lionarakis, E. Manousou, V. Ioakimidou, M. Niari, A. Angeli, K. Sfakiotaki & V. Koutzeklidou (Επιμ.). Πρακτικά. 10ο Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Αθήνα, 22-24 Νοεμβρίου 2019. Διαμορφώνοντας από Κοινού το Μέλλον της Εκπαίδευσης. Τόμος 1, Μέρος Β. (σσ. 43-50). doi:
https://doi.org/10.12681/icodl.2302

Leave a Reply