Αρχιτεκτονική, Ομάδα και Εργαλεία ανάπτυξης παιχνιδιών

Αρχιτεκτονική

Η αρχιτεκτονική ενός ψηφιακού παιχνιδιού είναι πολυσύνθετη (εκτός από τα πολύ απλά παιχνίδια) και βασίζεται στην ολοκλήρωση και στην αλληλεπίδραση πολλών τμημάτων (components) λογισμικού, καθένα από τα οποία αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση συγκεκριμένων εργασιών. Ο McShaffry (2003) προτείνει πως η αρχιτεκτονική ενός ψηφιακού παιχνιδιού περιλαμβάνει πάντοτε τρία γενικά τμήματα:

♦ΕΦΑΡΜΟΓΗ (Game Application): Υλοποιεί τις βασικές λειτουργίες του παιχνιδιού.
♦ ΛΟΓΙΚΗ (Game Logic): Υλοποιεί τους κανόνες εξέλιξης και διάδρασης του παιχνιδιού με τον εξωτερικό κόσμο.
♦ ΟΠΤΙΚΗ (Game View): Υλοποιεί την παρουσίαση του παιχνιδιού με χρήση συνήθως πολλαπλών οπτικών, ανάλογα με τις ανάγκες εξέλιξης του παιχνιδιού. Μπορεί να διακρίνεται σε:
Human View (δηλ. οπτικές θέασης του παιχνιδιού που αφορούν τον άνθρωπο-παίκτη) και AI
Agent View (αφορούν αντίστοιχα το τμήμα τεχνητής νοημοσύνης –Artificial Intelligence– του παιχνιδιού).

Leave a Reply