Becker, Κ. (2005). How Are Games Educational? Learning Theories Embodied in Games DiGRA 2005 2nd International Conference, “Changing Views: Worlds in Play” Vancouver, B.C. June16-20, 2005.
ΕΚΟΜΕ (2021). Εκπαιδευτικός Οδηγός για το Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα ... παιχνίδι! Επιμέλεια: Σ.Κυμιωνής – Δ.Λαμπαδά. Ανασύρθηκε στις 22/01/2024 από τη διεύθυνση: https://www.ekome.media/wp-content/uploads/EKOME_GAMESCOMP_GUIDE_19_04_2021.pdf?fbclid=IwAR30EOkx3WuF4e7EL1m6DH481C9dp4i35bcFKwIYnyS3NmUlHkqORKD1iRY
Κίργινας, Σ. (2013). Μάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι ελεύθερης διάδρασης. Νέος Παιδαγωγός, 1, 108-114.
Kiryakova, G., Angelova, N., & Yordanova, L. (2014). Gamification in education in Proceedings of 9th International Balkan Education and Science Conference. In 9th International Balkan Education and Science Conference. Ανασύρθηκε στις 22/01/2024 από τη διεύθυνση: https://www.researchgate.net/publication/320234774_GAMIFICATION_IN_EDUCATION
Knewton (2012). The Gamification of Education. Ανασύρθηκε στις 22/01/2024 από τη διεύθυνση: https://elearninginfographics.com/gamification-of-education-infographic/
Παπαδημητρίου, Σ. (2022). Μέσα και Τεχνολογίες αιχμής: Εικονικοί Κόσμοι, Παιχνιδοποίηση (Virtual Worlds, Gamification). Στο Σ. Παπαδημητρίου, Β. Ιωακειμίδου & Α. Καρατράντου (Επιμ.), Θεματική Ενότητα ΕΤΑ62: Ψηφιακά Μέσα στην Εκπαίδευση και την Επικοινωνία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Φωκίδης E. (2017). Εκπαιδευτικά ηλεκτρονικά παιχνίδια-Σοβαρά Παιχνίδια. Στο Α. Σοφός, Ε. Αυγερινός, Π. Καραμούης, Λ. Χρισστοδουλόδου & Μ. Δάρρα (Επιμ.), Εκπαίδευση με χρήση Νέων Τεχνολογιών. Παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εκδόσεις Γρηγόρη. Ανασύρθηκε στις 22/01/2024 από τη διεύθυνση: https://www.researchgate.net/publication/309935390_Trisdiastata_ekpaideutika_paichnidia_sobar a_paichnidia