Posted on June 15, 2024
VIRTUAL WORLDS
"ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΚΟΣΜΟΙ"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ CANVA ΟΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ INFOGRAPHIC ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΏΝ ΚΟΣΜΩΝ ΕΩΣ ΤΟ 2030. ΕΠΕΙΤΑ, ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΑΕ ΔΗΜΗΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΔΙΑΔΡΑΣΕΙΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ 4 ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗΣ.
ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΕΩΝ : ΚΑΤΑΝΝΟΩ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ "ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ
ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΕΠΑΛΗΘΕΥΩ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ
ΕΛΕΓΧΩ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥΣ
ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΑΣΕΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΤΟΥΣ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΕ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ
ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ INFOGRAPHIC ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΈΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.
INFOGRAPHIC URL : https://www.canva.com/design/DAGH7O-fv8g/LKG4LDOjHKF4s1qDBHrUVA/edit?utm_content=DAGH7O-fv8g&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΤΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥΣ
ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΚΟΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Η διπλωματική εργασία με τίτλο «Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στον Πολιτισμό» , Καινουργιάκη Σ., αναφέρεται στα εικονικά μουσεία και στην εικονική αρχαιολογία, ενώ σε ένα εκτενές κεφάλαιό της δίνεται μια παρουσίαση των εικονικών κόσμων, δίνοντας τον ορισμό και παρουσιάζοντας κάποιες τεχνολογίες και πρότυπα για την υλοποίηση Δικτυακών Εικονικών Περιβαλλόντων. Παρουσιάζονται επίσης κάποιες τεχνολογίες για την υποστήριξη γραφικών στον παγκόσμιο ιστό, αλλά και εργαλεία δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών.
Η εργασία είναι διαθέσιμη στο: https://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/14305/1/KainourgiakiStellaMsc2011.pdf
Στη μελέτη με τίτλο «Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: η χρήση εικονικών κόσμων στην ηλεκτρονική μάθηση» Ταψής Ν., με ποιοτικές αλλά και ποσοτικές μεθόδους εκπαιδευτικού πειράματος σε ομάδα φοιτητών αναδείχθηκε στα αποτελέσματα της ότι οι εικονικοί κόσμοι, ως εργαλεία σύγχρονης επικοινωνίας και προσομοίωσης περιβάλλοντος, όταν χρησιμοποιούνται σε εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών, μπορούν να ενισχύσουν την αίσθηση συμπαρουσίας των μελών της τάξης, να διευκολύνουν την αλληλεπίδραση και να αυξήσουν την ικανοποίηση των φοιτητών από την εκπαιδευτική διαδικασία.
Η μελέτη είναι διαθέσιμη στο: https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/29103
Σε μία ακόμη εργασία με τίτλο «Μελέτη του τρόπου χρησιμοποίησης των εικονικών κόσμων στην εκπαίδευση» Καρακουλάκης Ν., παρουσιάζονται οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των κοινωνικών δικτύων, ο σκοπός και ο τρόπος λειτουργίας των εικονικών σχολείων, τα εικονικά
μαθήματα, καθώς και τα πλεονεκτήματα από την ύπαρξη των εικονικών κόσμων στην εκπαίδευση. Έπειτα, μέσω δύο ερευνητικών
ερωτημάτων διερευνώνται οι απόψεις των χρηστών κοινωνικών δικτύων για το κατά πόσο γνωρίζουν τι είναι οι εικονικοί κόσμοι και πως χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση και οι απαντήσεις χρηστών κοινωνικών δικτύων για το εάν έχουν χρησιμοποιήσει κάποιο εικονικό
κόσμο στην εκπαίδευση.
Η εργασία είναι διαθέσιμη στο: https://nemertes.library.upatras.gr/server/api/core/bitstreams/f30bc117-bb13-4bba-b544-d41cd78304ef/content
Σε μία άλλη μελέτη με τίτλο «Εικονικοί Κόσμοι, Metaverse και Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα», Καρδαμάκη Α., αντικείμενό της αποτελεί η προσέγγιση των κινδύνων και ζητημάτων που αναγκαία δημιουργούνται στο νέα εικονικά περιβάλλοντα με
αναφορά στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (2016/679). Αρχικά, γίνεται μία εισαγωγή στις έννοιες των εικονικών κόσμων και του Metaverse, με αναφορά στους ορισμούς που έχουν διατυπωθεί, των πεδίων στα οποία χρησιμοποιούνται, αλλά και του εξοπλισμού που αυτά απαιτούν. Έπειτα επιχειρείται η γενική επισκόπηση των διατάξεων του ΓΚΠΔ και η επιμέρους εφαρμογή των βασικών εννοιών αυτών. Τελικώς το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο το θεσμικό πλαίσιο είναι επαρκές για να προστατεύσει τα υποκείμενα κατά τη χρήση ιδιαιτέρως παρεμβατικών τεχνολογιών.
Η μελέτη είναι διαθέσιμη στο: file:///C:/Users/master/Downloads/8907-23601-1-SM.pdf
ΟΔΗΓΟΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗΣ
Βοσινάκης, Σ. (2015). Εικονικοί κόσμοι. Σύγχρονες προσεγγίσεις,
εφαρμογές και ανάπτυξη σε περιβάλλον OpenSimulator. Σύνδεσμος
Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
https://repository.kallipos.gr/handle/11419/3187
Γκίκας, Α. (2013). ∆ιαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης σύγχρονης και
ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης: τριετής εφαρμογή. 7ο ∆ιεθνές Συνέδριο
στην Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/770
∆ραγογιάννης, Κ., Λαλάς, Χ., & Παπαδοπούλου, Π. (2013).
Εντάσσοντας τα κοινωνικά δίκτυα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μελέτη περίπτωσης: οι ομάδες του facebook στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση.
https://upatras.academia.edu/kdragogiannis
Σιάκας, Σ., & Γκούσιος, Χ. (2016). Το animation στην εκπαίδευση: η
περίπτωση ενός σχολικού βιωματικού εργαστηρίου για τη δημιουργία
από τους μαθητές ενός επίκαιρου κοινωνικού μηνύματος. The Journal for
Open and Distance Education and Educational Technology
https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/10868/10895
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ