Ενδιαφέρουσες περιπτώσεις εφαρμογής των εικονικών κόσμων στην εκπαίδευση!

Αφού μελετήσετε τις περιπτώσεις Αξιοποίησης των εικονικών κόσμων στην εκπαίδευση, καταγράψτε τα κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ των περιπτώσεων και τις καλές πρακτικές που εφαρμόστηκαν σε τυχόν θέματα ασφαλείας που προέκυψαν. 

Μελέτη περίπτωσης 1:

Επιμορφώνοντας εκπαιδευτικούς μέσα από εικονικούς κόσμους στο Αιγαίο


Μελέτη περίπτωσης 2:

Η μελέτη περίπτωσης του εκπαιδευτικού τρισδιάστατου περιβάλλοντος πολλών χρηστών προσομοίωσης οικολογικών συστημάτων EcoMUVE και η αξιοποίησή του στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση


Μελέτη περίπτωσης 3:

Ανάλυση των χαρακτηριστικών εκπαιδευτικού παιχνιδιού με χρήση του μοντέλου LiX Framework: μια μελέτη περίπτωσης


Μελέτη περίπτωσης 4:

Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία της Πολιτείαςτου Πλάτωνα: Προσεγγίσεις για τον Σχεδιασμό ΜαθησιακούΠεριεχομένουσε Διαδικτυακό Περιβάλλον

 


Ωρα να μετρήσουμε τις γνώσεις μας!

Φόρμα Αξιολόγησης


Οδηγός περαιτέρω μελέτης!

1. Ο εικονικός κόσμος από τα ηλεκτρονικά και η έκρηξη βίαιων συμπεριφορών

2. Ιστότοπος για τους εικονικούς κόσμους στην εκπαίδευση

3. Μία δράση για την Ασφάλεια του Διαδικτύου αξιοποιώντας την Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR-AUGMENTED REALITY), τον κώδικα γρήγορης απόκρισης (QR) και την ψηφιακή αφήγηση στην εκπαιδευτική διαδικασία με την υποστήριξη της εφαρμογής Metaverse και άλλων εφαρμογών.

4. «Ξαναδιαβάζοντας» τα μνημεία στο φως της Ελληνικής Επανάστασης: Αξιοποίηση της εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας Metaverse για τον σχεδιασμό ξενάγησης τύπου “κυνηγιού θησαυρού” στο κέντρο της Αθήνας σε δύο ιστορικά επίπεδα

5. Εικονικοί Κόσμοι, Metaverse και Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα