gamification concept, game design, gamification in learning, interactive engaging content on website

Ακολουθεί ένα ενδιαφέρον βίντεο για την παιχνιδοκεντρική μάθηση ως εναλλακτική μέθοδο διδασκαλίας, τη διαφορά της από την παιχνιδοποίηση, τα οφέλη της αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί κατά την εφαρμογή της. Απολαύστε το!

Δημιουργός βίντεο: Ευτυχία Τσιρογιάννη

Πηγές:

ΕΚΟΜΕ, (2021). Εκπαιδευτικός Οδηγός για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό
Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα …
παιχνίδι! Επιμέλεια: Σ.Κυμιωνής – Δ.Λαμπαδά

Κατσίμπελης, Α. (2020). Παιχνιδοποίηση (gamification) σε μικτή εξ αποστάσεως τάξη Gamification in mixed ability e-classroom.

 http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9256

Liu, Z.Y., Shaikh, Z. & Gazizova, F. (2020). Retracted Article: Using the Concept of Game-Based Learning in Education. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 15(14), 53-64. Kassel, Germany: International Journal of Emerging Technology in Learning

https://www.learntechlib.org/p/217589/.

Plass, J. L., Homer, B. D., & Kinzer, C. K. (2015). Foundations of Game-Based Learning. Educational Psychologist, 50(4), 258–283. doi:10.1080/00461520.2015.1122533 

Theofylaktos Anastasiadis, Georgios Lampropoulos, & Kerstin Siakas. (2018). Digital Game-based Learning and Serious Games in Education. International Journal of Advances in Scientific Research and Engineering (IJASRE), ISSN:2454-8006,4(12), 139–144.

https://doi.org/10.31695/IJASRE.2018.33016

Leave a Reply