Ακολουθεί ένα ενδιαφέρον βίντεο για την παιχνιδοκεντρική μάθηση ως εναλλακτική μέθοδο διδασκαλίας, τη διαφορά της από την παιχνιδοποίηση, τα οφέλη της αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί κατά την εφαρμογή της. Απολαύστε το!
Δημιουργός βίντεο: Ευτυχία Τσιρογιάννη
Πηγές:
ΕΚΟΜΕ, (2021). Εκπαιδευτικός Οδηγός για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό
Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα …
παιχνίδι! Επιμέλεια: Σ.Κυμιωνής – Δ.Λαμπαδά
Κατσίμπελης, Α. (2020). Παιχνιδοποίηση (gamification) σε μικτή εξ αποστάσεως τάξη Gamification in mixed ability e-classroom.
http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9256
Liu, Z.Y., Shaikh, Z. & Gazizova, F. (2020). Retracted Article: Using the Concept of Game-Based Learning in Education. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 15(14), 53-64. Kassel, Germany: International Journal of Emerging Technology in Learning
https://www.learntechlib.org/p/217589/.
Plass, J. L., Homer, B. D., & Kinzer, C. K. (2015). Foundations of Game-Based Learning. Educational Psychologist, 50(4), 258–283. doi:10.1080/00461520.2015.1122533
Theofylaktos Anastasiadis, Georgios Lampropoulos, & Kerstin Siakas. (2018). Digital Game-based Learning and Serious Games in Education. International Journal of Advances in Scientific Research and Engineering (IJASRE), ISSN:2454-8006,, 4(12), 139–144.
https://doi.org/10.31695/IJASRE.2018.33016