Μελέτες περίπτωσης
Μελέτη περίπτωσης 1: Second Life σε Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση
- Περιγραφή του προγράμματος στο οποίο χρησιμοποιήθηκε το Second Life
- Στόχοι και μαθησιακά αποτελέσματα
- Δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν στον εικονικό κόσμο
- Αξιολόγηση και συμπεράσματα
Μελέτη περίπτωσης 2: Minecraft στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
- Περιγραφή του προγράμματος και της ηλικιακής ομάδας των μαθητών
- Στόχοι και εκπαιδευτικές δραστηριότητες
- Πλεονεκτήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν
- Αντίκτυπος στη μαθησιακή διαδικασία
Μελέτη περίπτωσης 3: VRChat για Επαγγελματική Κατάρτιση
- Περιγραφή του πλαισίου και των εκπαιδευομένων
- Στόχοι και δραστηριότητες κατάρτισης
- Τεχνολογικές απαιτήσεις και οργάνωση
- Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση από τους συμμετέχοντες
Μελέτη περίπτωσης 4: OpenSim στην Επαγγελματική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
- Περιγραφή του προγράμματος επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς
- Στόχοι και δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν
- Προκλήσεις και λύσεις που προτάθηκαν
- Συμπεράσματα και μελλοντικές προοπτικές