Βρείτε στους ακόλουθους συνδέσμους άρθρα, βίντεο και έναν εκπαιδευτικό οδηγό για το παιχνίδι για να εμπλουτίσετε περαιτέρω τις γνώσεις σας στο πλαίσιο της παιχνιδοκεντρικής προσέγγισης της μάθησης.
- Κατεβάστε από τον ακόλουθο σύνδεσμο των εκπαιδευτικό οδηγό - Το μάθημα... παιχνίδι! Διαβάστε τα τα είδη παιχνιδιών και ανακαλύψτε πώς μπορείτε και εσείς με τους μαθητές σας να σχεδιάσετε παιχνίδια.
Κυμιώνης, Σ., Λαμπαδά, Δ., 2011, Εκπαιδευτικός Οδηγός για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Αφηγηματικού Ψηφιακού Παιχνιδιού Το μάθημα ... παιχνίδι!, Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας - ΕΚΟΜΕ
2. Τολμήστε να αλλάξετε μεθοδολογία και αξιοποιείστε την παιχνιδοκεντρική μάθηση για να επιδιώξετε τους μαθησιακούς σας στόχους. Πάρτε ιδέες από το κανάλι edutopia και το playlist Game Based Learning. Ιδέες για παιχνίδια ρόλων, επιτραπέζια, αξιολόγηση μέσω παιχνιδιού, αξιοποίηση του Mindcraft και άλλες πολλές ιδέες και εφαρμογές.
3. Διαβάστε άρθρα σχετικά με τη χρήση διαδραστικών εργαλείων και παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία στο ηλεκτρονικό περιοδικό i-teacher το διαδικτυακό περιοδικό για τις ΤΠΕ και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση. Άρθρα με θέματα όπως :
Δαβράδου, Κ., 2019, Το Εικονικό Μουσείο στην Εκπαιδευτική Πράξη: Απόψεις και πεποιθήσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τα Εικονικά Μουσεία, σελ. 70
& Κωσταρής, Χ., 2019, Η σημασία του εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τη μαθησιακή διαδικασία, σελ. 110
http://i-teacher.net/files/19o_teyxos_i_teacher_11_2019.pdf
4. Ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο για πώς η προσπάθεια και η κινητοποίηση των παικτών μέσα στο παιχνίδι μπορεί να πετύχει βαθύτερα επίπεδα μάθησης για τους μαθητές.
5. Διαβάστε στον ακόλουθο σύνδεσμο ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τους εικονικούς κόσμους και τη χρήση τους σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Βοσινάκης, Σ., 2015, Εικονικοί Κόσμοι, Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, σελ. 1-25
https://repository.kallipos.gr/handle/11419/3188
6. Μάθετε περισσότερα για την ψηφιακή αφήγηση και τα εκπαιδευτικά της οφέλη στο ακόλουθο άρθρο: Ψώμος, Π., Κορδάκη, Μ., 2016, Άμεσα και έμμεσα εκπαιδευτικά οφέλη των ψηφιακών αφηγήσεων, Proceedings of the 10th Pan-Hellenic and International Conference “ICT in Education”, Ioannina: HAICTE, pp. 359-367.
https://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe2419.pdf
και για τον σχεδιασμό ψηφιακών ιστοριών από μαθητές στο άρθρο: Μπράτιτσης, Θ. , 2021, Καθοδηγούμενος σχεδιασμός ψηφιακών ιστοριών από μαθητές σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, Τόμος Πρακτικών 1ου Διεθνούς Διαδικτυακού Συνεδρίου, Σελ. 722
https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/online-edu/article/view/3210
7. Δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο : Παπαδημητρίου, Σ., 2015, Καλές πρακτικές πρακτικές αξιοποίησης του βίντεο στη μάθηση", Παρουσίαση, 18ο Φεστιβάλ Ολυμπίας και 15ης Ευρ.Συνάντησης Οπτικοακουστικής δημιουργίας Camera Zizanio.